20 Aralık 2016 Salı

Caribou Coffee

Merhabalar! 

Starbucks'a yıllarca kahve içtim, kahvelerini çok severdim. Son zamanlarda en çok tükettiğim Con Panna'sı iyice bozulunca gitmez olmuştum. Con panna nedir diye sorarsanız: Üzerine köpük krema sıkılmış espresso. Ben o kremayı biraz yerim biraz da kahveyle karıştırırım, tadı yumuşar, ondan sonra içerim. Starbucks'ı bıraktıktan sonra günlerden bir gün Caribou Coffee dükkanını görüp, hadi bir deneyeyim dedim ve onlara Con Panna yaptırdım. Tam anlamıyla ba-yıl-dım. Kahvesi o kadar taze ve iyi demlenmişti ki, insanın ağzında kesinlikle acı bir tat bırakmıyordu.

Geçen cumartesi de kitabımı alıp gittim tekrar. Kargalar Meclisi'ni okudum, burada size yorumlayacağım daha sonra. Kahvemi yudumladım keyifle. Bayağı zaman geçirdim, selfilerimi çektim :)


Türkiye'nin birçok yerinde var Caribou Coffee. Web sayfasından yakınınızdaki şubeyi bulabilirsiniz. Çevrenizde varsa dikkatinizi çekmemiş olabilir o açıdan söylüyorum çünkü bizim buradaki fazla göze çarpmayan oldukça küçük bir mekan. Sevgiler ❤

1 yorum:

  1. Ben de geçen gün radyoda reklamını duydum merak ettim.
    Denemeliyiz aslında. Sevgiler

    YanıtlaSil