31 Temmuz 2021 Cumartesi

Hayata tutunmak // Radyo tiyatrosu

Bir akşam uyumadan önce dinledim bu tiyatroyu. Televizyondaki vahşet görüntülerini ve dramları uyumadan önce bilinç altına akarmaktansa böyle olumlu mesajlar veren, görsel olmadığı için dinlerken gözlerinizi dinlendirebileceğiniz hikayeler dinlemek çok daha faydalı diye düşünüyorum.

Dört kişilik bir ailenin hayatı üzerine kurgulanmış olaylar, özellikle de evin hanımının... Ev hanımı olan kadının kocası kaptan olarak gemilerde çalışmaktadır. Çocuklar büyümüş, lise çağına gelmiştir ve ikisinin de kendilerine ait hayatı vardır artık. Bu durumda kadın çok yanlız hissetmeye ve bazı psikolojik sorunlar yaşamaya başlar, adeta kişiliği değişmiştir... Ancak kendine bir çıkış yolu bulacaktır, eşi de daima O'nu desteklemekte ve yanında olmaya çalışmaktadır.

Umut verici bir hikaye: "Hiçbir zaman hiçbir şey için geç kalınmış değildir." Dinlemek isteyenler için Youtube bağlantısını aşağıya bırakıyorum, sevgiler ❤

4 yorum:

  1. Radyo tiyatrosu dinlemeyi seviyorum ve dinlemeye gidiyorum.

    YanıtlaSil
  2. "Hiçbir zaman hiçbir şey için geç kalınmış değildir."

    Ne doğru bir söz. İnsan hayatında değişiklik yapmaya korkunca çok geç kaldığını düşünüyor ama gerçekten isterse her yaşta her istediğini yapabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, belki çok duyduğumuz bir söz ama olumsuz deneyimler baskın geliyor ve karamsarlığa kapılıyoruz. Kitaplar, filmler, tiyatrolar vasıtasıyla hatırlatılması çok güzel geliyor sonra, yine umut etmeye başlıyoruz :)

      Sil