7 Temmuz 2021 Çarşamba

Marvel Şövalyeleri | Hulk çizgi roman yorumu

 Merhabalar, çizgi roman okumayalı o kadar çok zaman olmuştu ki, okuduğum kareden hangi kareye atlamam gerektiğini, yani nasıl okunduğunu bile unutmuşum :) Hulk'un çizgi roman serisini pdf olarak kaydetmiştim bilgisayarıma ama dediğim gibi okumak karışık geldiği için birkaç kere açıp ardından hemen kapatmıştım. Sonunda okuyabildim 😊. Bu seri dört bölümden oluşuyor, bende ilk üç kitap vardı. 4. kitabı da cizgiromanvadisi.com üzerinden okudum. 


Hulk'ın filmlerinin de olduğunu bilmeyen yoktur sanırım, ben izlemedim ama bir ara baştan itibaren izlemeyi düşünüyorum. Öncelikle kısa bir bilgi vereyim, Hulk aslında kim?

Hulk, Bruce Banner adında bir genetik araştırmacısının sinirlendiği zaman dönüştüğü yeşil bir canavar. Banner'ın trajik bir geçmişi vardır ve kendisini bu canavara dönüştürmesinin sebebi bir kaza geçirmesidir.


Çizgi romanda ise Banner savunma konusunda mutantlar geliştiren bir kurumda çalışıyor. Bir gün insan formundayken hırpalanıp, ölmek üzereyken bir nehre atılıyor ve bir genç kız tarafından kurtarılıp tedavi ediliyor. Tekrar yakalanana kadar şehirde birçok insan onun gibi yeşil mutantlar ve robotlar tarafından öldürülüyor ancak bunların en güçlüsü Hulk'tur. Banner ise bu olaylar olurken bir türlü dönüşemez ve sonunda O'nu dönüştürmek için bir enjeksiyon yapılır ve dönüşür ancak kötü güçlerin kontrolü altındadır. 


Bu çizgi romanı okumanın keyfini güzel çizimlerini inceleyerek çıkarabilirsiniz. Yazıları az ve o yüzden konuyu anlamak ve bağlamak biraz çaba gerektiriyor. cizgiromanvadisi.com dan tüm bölümlerine rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Sevgiler ❤

2 yorum:

  1. Hulk'un bireysel olarak iki filmi var. İkisi de farklı aktörler tarafından canlandırılıyor ve tarz olarak çok farklılar. Marvel'de ise bambaşka bir Hulk var. Aslında vaktim olsa bütün Marvel filmlerini baştan sona izlemek istiyorum ama yakın zamanda olması zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marvel filmlerini ben de izlemekten hoşlanıyorum, çok eğlenceli geliyorlar :)

      Sil