3 Temmuz 2021 Cumartesi

Haziran Ayı En'leri

 Seviyorum

Haftasonu gezilerimi seviyorum. Haziran'da yaylalarda kar görmek, soğuk havada mont giyip bere takmak, paha biçilemez değerde bence.

Yiyorum

Yaz mevsiminde yetişen meyveleri seviyorum. Bol meyve çeşitliliği var pazarda, hemen her hafta kayısı, kiraz, kavun ve karpuz alıyorum, severek tüketiyorum.

İçiyorum

Kahve bana dokunduğu için içemiyordum ama BİM'deki latteyi keşfettim. Çok az kahve içeriği var, dokunmuyor. Bu ara favorim.

Hissediyorum

Fazla korku-gerilim filmi izlememem gerektiğini hissediyorum, modumu düşürüyor.

Yapıyorum

Canımın istediğini... İstediğim kitapları okumaya zaman ayırıyorum, her hafta pazar alışverişi yapıyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum, bir de geçen aya, yaptığım piknikler damgasını vurabilir :)

Düşünüyorum

Doktora tezimden uluslararası iki makale çıkartmam lazım, devamlı erteliyorum. Acaba hocam bana kızgın mı ve artık biran önce yazsam diye düşünüyorum...

Hayal ediyorum

Paris'te bir hafta kalıp, altını üstüne getirdiğimi hayal ediyorum.

Dinliyorum

Arnavut grup Dua Lipa'yı dinliyorum sık sık, en çok da New Rules şarkısını. Slovakya'da yurtta kaldığımda oda arkadaşım Arnavutluk'tandı o yüzden daha çok ilgimi çekiyor.

Okuyorum

Kurgu-mitoloji kitapları okudum bu ay çok, bir de hayran kaldığım bilimsel içerikli bir kitap. Yorumlarına blogumda bulabilirsiniz. Şimdi Mehmet Ali Çatal'ın Bi Kahve İçebilir Miyiz? adlı kitabına başlayacağım, yaza uygun hafif bir kitapmış :)

İzliyorum

Bir korku-gerilim ve bir de eski felsefik bir film izledim geçen ay. İkisinden de etkilendim... Yorumlarına blogumda ulaşabilirsiniz.

Mutlu, sağlıklı ve verimli geçsin Temmuz ayı😊❤

2 yorum:

  1. Yazın en keyifli olayı piknik yapmak. Bu sene ben hayatımda yapmadığım kadar piknik yapıyorum. Günlerce evde durmanın acısını çıkarıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar ısınınca da akşam pikniği güzel oluyor 🤗❤

      Sil