25 Aralık 2020 Cuma

Mimlendim: 2020 Yıl Sonu Raporu

 Sevgili Şule (Şule Uzundere Blog) beni mimlemiş, teşekkür ediyorum. O'nunkini BURADAN  okuyabilirsiniz. Bu yılsonu mimlerini özellikle 31 Aralık akşamı cevaplamak çok zevkli ama şimdi de yazma şevki gelmişken neden olmasın? :)

1) 2020 senin açından nasıl geçti?

Herşeyden önce çok zorlu geçti diyebilirim. Dışarıda zaman geçirmeyi çok seven biri olduğumu blogumu takip edenler bilir. Yürüyüşlere, mekanlarda arkadaşlarımla sohbet etmeye bayılırım. Bu sene bunları çok az yapabildim. Kısa mesafe yürüyüşler ağırlık kazandı, bunu iki kişi yaptığımız oldu ama yanlız da çok çıktım. Eskiye göre yanlız bir yıl geçirdim, umarım başımıza gelen aksilikler de yanlız 2020'de kalır...

2) Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey nedir?

Sanırım en çok, bu sene en fazla 4-5 kere yaptığım doğa yürüyüşlerini hemen hemen her haftasonu yapmayı özledim.

3) Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın veya  2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı?

Sadece tezimin bitmesi olumlu bir gelişme oldu.

4) Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin yeni bir hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.)

Karantina süresinde kendime zaman ayırabildim. Başta tedirginlikten birşeye odaklanamıyordum ama sonra bu duruma alışıp verimli geçirdiğim zamanlar oldu. Kitap okudum, çalıştım... Bir ara dikiş dikeyim dedim ama sonra önceki alışkanlıklara geri döndüm. Çalışırken, kitap okumak veya yazı yazmak da sanki işin bir parçasıymış gibi geliyor bana ama dikiş dikmek çok zaman alıcı ve farklı birşey gibi geldi :)

5) Son olarak 2021 yılından beklediklerin neler?

Sağlık ve mutluluk bekliyorum 2021'den. Bol bol sosyalleştiğimiz, arkadaşlarımıza sarılıp öpebildiğimiz neşeli, her anlamda bolluk, bereket getiren bir yıl olsun. 

Yapmak isteyen herkesi davet ediyorum mime, sevgiler❤

4 yorum:

  1. Mimi cevaplandırdığın için teşekkürler Işın. 31 Aralık günü, 2020'yi ve yıl başlarken koyduğum hedefleri değerlendirme yazısı yazacağım. Hayaller-hayatlar durumu olacak ama kendimi ve yılımı değerlendirmek istiyorum.

    Bu yıl hepimiz maalesef yalnızlaştık. 2021'de bunu telafi edebiliriz umarım. Şimdiden iyi yıllar :-)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsın! :)

    YanıtlaSil