6 Ocak 2021 Çarşamba

Yeni yılın ilk günleri

 Merhaba, bloga yazı yazmak istiyorum ama ne yazacağımı bilmiyorum, ortaya karışık bir şeyler olacak sanırım :) Yeni yıla gireceğimiz gün, 31 Aralık'ta, hocam benden tezimin düzeltmelerini bitirip kendisine göndermemi istedi. O gün akşam 9'a kadar tez yazdım, baştan sona okudum. Gönderdiğimde, o benim için en önemli yeniyıl hediyesi olmuştu. Yazarken biraz gerildiğim için sonrasında kısa bir mutluluk dalgası yaşayıp akşam yiyeceğimiz yemekleri hazırladık. Ben başlamadan annem de elini sürmediği için yemeğe biraz geç oturduk. Meze yapmak için birsürü malzeme almıştım, elimi bile süremedim hiçbirine. Bir de pasta yapacaktım, o da yalan oldu :D


Kendime yeniyıl akşamı için hoş bir kazak almıştım, giyinip makyaj yapacaktım... Fotoğraf çekecektim... Neredeee Gaffur pijamasına benzeyen (yanlız benimki kareli) pijamalarımla girdim yeni yıla :D

Şimdi tezimin ikinci aşama düzeltmeleri de geldi. Yazıp, yazım şablonuna göre ayarlayacağım. 

Yeniyıldaki sokağa çıkma yasağından sonra hergün yürüyüş yapmaya başladım. Hem evde kalmaktan çok sıkılmıştım, hem de hareketsizlikten vücudumun her yerinin uyuştuğunu hissediyordum. Bu durum beni tembelliğe itiyordu. Yanlız başıma kalabalığa karışmadan yürüyorum. Güvenli ve uzun yürüyüşler yapmaya çalışıyorum.


Geçen hafta başımıza bazı aksilikler geldi ama ne olursa olsun yılbaşı haftası güzel geçti, düne kadar hala eğlenceli yılbaşı kutlama mesajları alıyordum. 

Bu ayın 22'sinde blogum 6. yaşına girecek. Zaman çok hızlı akıp geçmiş, 6 yıl az bir süre değil. 5. yaşı için yazı dahi yazamamıştım ama bu sene çekiliş haberiyle kutlarım umarım. Çekilişler hep geriden geldiği için en son çekiliş 4. yaşı içindi. Bu sene için henüz bir hazırlığım yok ama önümüzdeki aylarda düşünüyorum. 

Patrick Rothfuss'un Bilge Adamın Korkusu kitabına başladım. Bu sene kendi zevkime uygun birçok kitap okumak istiyorum. Beni mutlu eden şeylerle dolu dolu geçsin istiyorum bu yıl, sevgiler ❤

6 yorum:

  1. Ayy ben de yüksek lisansı bitirirken 40 derece sıcakta kelime sayiyordum

    YanıtlaSil
  2. Blogların doğum günlerini çekilişle kutlamak güzel oluyor. Okuyucular da katılıyor bu heyecana.

    Umarım en kısa zamanda tezini bitirebilirsin.

    Geçen sene virüstü, sokağa çıkma yasağıydı ve tabii tembellikti derken ben de istediğim kadar yürüyemedim. Bu sene daha çok yürüyüş yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Dilerim tez süreci güzelce sona erer :) Kolay gelsin ve başarılar :) Blogda 6 yıl; böyle bir zamanda oldukça değerli :) Şimdiden mutlu yıllar :) Gerçi bunu yeni yıl için de söyleyebilirim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil