14 Ocak 2021 Perşembe

Saklambaç - N.G. Kabal

 N.G. Kabal gençlik kurgu serüvenleri yazan başarılı bir genç yazar. Hayalgücü ve anlatımının güzel ve dinamik oluşu beni her zaman çekiyor. İlk olarak Gecenin Hikayesi adlı kitabını okumuştum ve oldukça beğenmiştim. Yazarın kalemi hakkında fikir sahibi olmak için yorumumu BURADAN  okuyabilirsiniz.


Başka kitaplarını alıp okumak için fırsat kolluyordum ki Instagram hesabından Wattpad'de yeni bir öykü yazmaya başladığını duyurdu. Hemen okumaya başladım, adı Saklambaç...

Şu ana kadar dört bölüm yazdı, ben de dördüncü bölümdeyim ve oldukça sürükleyici gidiyor...

Küçük bir kasabada yer alan üniversitede amigo kızlar sırayla öldürülmektedir. Hikaye başlamadan ikisi öldürülmüştür ve şimdi takımda yer alan diğer kızlar ölüm gerginliği yaşamaktadırlar. Soruşturmayı yürüten yakışıklı dedektif kızların favorisidir ve kızların biriyle yakınlaşmaya başlar. Doğal olarak bu kız başına en çok iş açandır. Anlatım, amigo kızlardan oluşan bir arkadaş grubunun çevresinde yoğunlaşıyor ve bu kızların aileleriyle ve erkek arkadaşlarıyla yaşadıkları hayatları da okuyorsunuz.

Biraz kafa dağıtıp eğleneyim diyorsanız şans verebilirsiniz. 
Wattpad linki için TIK

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder