10 Ocak 2021 Pazar

Soru-Cevap Mimi #2

Evde soru-cevap kartlarının olduğu bir oyun olduğundan bahsetmiştim size daha önce. Sohbet amaçlı sorular var kartlarda, çok saçma sorular da var. Ben bazı kartları yine burada cevaplamak için ayırdım, mim gibi olacak. İsteyen kendi blogunda da cevaplayabilir :)


1. İkinci şansa inanır mısın?

Evet inanırım, hem de çok. Mesleki başarılarımda hep ilk şansta başarısız olup, ikinci şansta başarıyı elde etmişimdir. İlk şans ikincisinin provası gibidir. Başarısızlıktan korkmamak gerek.

2. Sevgilinde arayacağın ilk özellik nedir?

Beni sevmesi, sevgisinde ısrarcı olması. Zeki, romantik, eğlenceli, güldürebilen ve özü sözü bir olması.

3. Çok gezen mi bilir, çok okuyan mı?

Hem çok gezip hem de çok okuduğum için rahatlıkla söyleyebilirim ki, çok okuyan bilir. Gezmekle gittiğiniz yerlerin tarihini veya biyoçeşitliliğini öğrenebilirsiniz en fazla, birinden duyduğunuz bilgiler de her zaman doğru olmaz, okumak lazım. 

4. Eski sevgililerinle arkadaş kalabilir misin?

Şimdiye kadar kalamadım. Eski sevgiliniz yeni sevgilisini ve birlikte yaptıklarını gözünüze sokunca hele hiç olmuyor. Facebook'ta yaşadığım bir durum...

5. Geçmişte hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?

Geçmişte yaşamak istemezdim açıkçası. Teknolojiyi ve teknolojik gelişmeyi takip etmeyi sevdiğim için tam zamanında doğmuşum. Geçmiş çağlarda daha çok yaşanan zorluklara, savaşlara tanık olmak istemezdim. Ama Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Seri'sini okuduğumda, oradaki roman kahramanları gibi orta çağa zaman yolculuğu yapmak istedim. Kabarık elbiseler giyip, o zamanki dansları ve ritüelleri öğrenip orta çağda bir baloya katılmak isterdim.

6. Para birimi mutluluk olsaydı hangi iş seni zengin ederdi?

Akademisyenlik

7. Sence ilk buluşma için en ideal yer neresi?

Salaş bir yer değil kesinlikle, çok lüks bir yer de değil. Samimi bir ortamı olan kaliteli bir yer. İçki de içilmemeli bence, kahve veya çay içilip sohbet edilmeli.

2 yorum:

  1. akademisyenlik bu cevap üzerinde çok kaldım... Bende hedeflerimi akademisyenlik olarak düşlüyorum ama bakalım... :)

    YanıtlaSil