18 Aralık 2020 Cuma

2021'de kendimden beklentilerim, hedeflerim

Daha yeniyıla girdiğimizin üçüncü ayında ortaya çıkan Covid ve vakalarıyla buruk bir yıl oldu 2020. Maskelerimizin altından soluk alıp verdik uzun saatler, bize rahatsızlık verdi. Toplum içine her çıkışımız iğne üstünde oldu sonrasındaysa hasta olur muyuz acaba gerginliği... Uzun aylar boyunca yaptığımız hiçbir işten tat ve verim alamadık, iş yerimize, okulumuza gidemedik. Tek başımıza motive olamadık...


Geçmiş yılın genel bir bakışla bilançosu böyle. Diğer taraftan blogda bayağı aktifmişim bu sene, 2015'ten beri en çok yazı yazdığım senelerden 3.sü ve yazı sayısı 2.si olan 2017 yılına çok yakın, belki o rakamı yıl sonuna doğru geçebilirim bile. Benim için bloga yazı yazmak, yeni birşeyler yapmışım demek ama başta da yazdığım gibi geçmiş senelerdeki gönül rahatlığıyla değildi çoğu zaman. 

Ben 2019'a girerken gece yarısı blog yazmıştım, tam saat 00.00 gibi yayınlamıştım. Belki bu sene de yemekler yenildikten sonra o tatlı rehavetle bir yılbaşı yazısı daha yazarım veya bir mim cevaplarım. Çok hoşuma gitmişti çünkü, geçen sene de yapmak isteyip yapamamıştım.


Şimdi geleyim yeniyılda kendimden beklenti ve hedeflerime :) İşin tuhaf tarafı ilk anda aklıma hiçbirşey gelmeyişi... Ya ben hedeflere ulaşmaya çalışmaktan yıldım ya da hedefim kalmadı. Böyle olmamalı, bunu tam olarak bir yaşlanma belirtisi olarak görüyorum çünkü...

*** Tezimi içime sinerek teslim etmek
***  Başarılı bir tez savunması yapmak
*** Jürilerin eleştirilerine göre tezimi çabucak revize edip bastırmak
*** Mezun olmak

*** Sabahları daha erken kalkmak

*** Hiçbir şeye üşenmemek

*** Daha çok motive olmak

*** Sıkı çalışmak

*** Sıkı spor yapmak

*** Az yemek istemek

*** Yeni tarifler denemek

*** Yaptıklarımı paylaşmak

*** Verimli olmak

*** İşimi iyi yapmak

*** Yeni şeyler deneyimlemek

Şu an aklıma gelen bunlar oldu, dediğim gibi yılbaşı gecesi bunu tamamlayıcı bir yazı gelebilir :) Geçen senenin sıkıntılarını atlattığımız, sağlıklı, çok neşeli bir yıl diliyorum hepimize. 


Diğer yandan Yakınlarını Covid'den kaybeden herkese başsağlığı, hastalığı geçirenlere de çok geçmiş olsun diyorum. Yeniyılda güzel haberler alalım, umutlarımız yeşersin 🙏

4 yorum:

  1. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Yıl sonunda en sevdiğim şey yeni yıla dair karar almaktı ama 2020 o hevesimi de aldı elimden. Geçen sene aldığım kararlara bakıyorum da tam olarak hayaller-hayatlar durumunu yaşamışım. Bu yüzden bu sene karar almamaya karar verdim :-)

    Umarım sen hedeflerine ulaşırsın.

    Bu arada seni geçen seneye değerlendirdiğimiz bir mime davet ettim. eğer ilgini çeker ve yaparsan keyifle okurum.

    https://suleuzundere.blogspot.com/2020/12/2020-yl-sonu-raporu-mimlendim-42.html?showComment=1608673598115#c4801082639841933670

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok yüksek hedefler değil, teşekkürler, umarım ulaşırım. Mim'in soruları güzel, en kısa zamanda cevaplayayım :)

      Sil