30 Mart 2019 Cumartesi

Günlük hayata dair

Havaların bir ısınıp bir soğuması bizi şaşkına çevirmiş vaziyette. Açıkçası havalar ısındıkça ben strese giriyorum, Antalya'da genellikle baharı yaşamadan doğrudan yaza geçiş yapıyoruz.

Bu ara bir de uyku düzenim altüst olmuş vaziyette. Sabah kahvaltıyla aldığımız gıdaların besin değerinin yanında içtiğimiz çay ve kahveyle azaldığını sanırım herkes duymuştur. Dolayısıyla sabah erken kalkıp kahvaltı yapıp uykumu açamayınca tekrar uyuma alışkanlığı edindim. Bir saat sonra tekrar kalkıp kahvemi içip ayılıyorum. Bu sağlık açısından bir nebze daha iyidir ama günüm altüst oluyor. Uykunun bölünmesinin de yine sağlıksız bir tarafı olduğunu sanıyorum. Bir şekilde tekrar düzene girmem lazım, umarım önümüzdeki hafta toparlarım kendimi.

Perşembe akşam bir arkadaşıma yemeğe davetliydim. Aynı zamanda ihtiyaç doğrultusunda alışverişe çıkmak istiyordum ve akşamüstü annemle buluşup alışveriş merkezine gittik. Birçok mağazada birçok kıyafet denedim ama yine basic t-shirt lerde karar kıldım. Puslu mor (gri-mor), bordo ve siyah V yaka üç tane aldım, eğer değişik bir model aramıyorsanız bunların iyisini ve hesaplısını LCWaikiki'de hala bulmak mümkün.

Oradan arkadaşıma gittim, yemeğe katkı olarak annemin yaptığı humusu götürdüm. Ne yapayım bunu annem benden iyi beceriyor :D Arkadaşım hazır kıymalı mantı alıp pişirdikten sonra yoğurdun üstüne kendi hazırladığı kıyma harcını da ekleyip servis yaptı. Bunun dışında patates kızartması, salata ve meyveden oluşan bir menü vardı. Bir arkadaşımız daha kızıyla geldi, evsahibi arkadaşımın oğlu da bizimleydi.


Yemekten sonra sohbet amaçlı bir oyun oynadık. Herkes bir kağıda üç soru yazdı ve diğerlerine sordu. Soruların niteliğinin fantastik olması kararlaştırıldı. Benim ilk sorum "Zaman makineniz olsa geçmişe mi gitmek isterdiniz, geleceğe mi? Neden?" İlginç cevaplar geldi, siz de isterseniz yorumlarda cevaplayabilirsiniz :)

Son olarak yine Tuğçe Işınsu'dan bir alıntıyla bu sabahki yazımı sonlandırayım. 

OLUMSUZU HER AN YAKALA İPTAL ET.
DEĞERİNİ KEŞFET.
MECBUR HİSSETME.
SESSİZLİĞİ DİNLE.

Keyifli bir haftasonu olsun, sevgiler

3 yorum:

  1. ne güzel arkadaşlarınızla keyifli bir zaman geçirmişsiniz, sondaki alıntı da süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir akşamdı, teşekkürler:)

      Sil