28 Mart 2019 Perşembe

Uyku öncesi ve uyandığımız an olumlama yapmak

Günaydınlar, devamlı olumlu kalmak için mücadele versek de hergün kötü şeyler duyuyoruz, görüyoruz. Bunların bilinçaltımızı etkilediği kesin ve biz farketmeden bu olumsuz duygular birikip sağlığımıza etki etmesin, aman dikkat. Bu ara Tuğçe Işınsu'nun El Vedud kitabını okuyorum. Oradan kendim için not aldığım olumlamayı sizinle paylaşmak istiyorum. Günümüzü kaliteli kılmak adına da olumlamaların faydalı olduğunu düşünüyorum...


İyi günler, sevgiler

7 yorum:

  1. YÜKSEK SESLE OKUDUM BİRKAÇ KEZ. TEŞEKKÜR EDERİM :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de açıp açıp okuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu iyiymiş... Birkaç kez tekrar ettim sayenizde:) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Bazen gökyüzüne bakmak da lazım ve dediğin gibi olumlamalar bizi rahatlatabilir bu konuda.
    Mutlu haftaların olsun canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de gökyüzüne bakmayı çok severim, özellikle geceleyin, sevgiler :)

      Sil
  5. Luxury goods are defined as "a kind of consumer goods with unique, rare and rare characteristics beyond the scope of people's survival and development needs".Hermes handbags Luxury" mainly includes high-end clothing, jewelry, luxury Replica Breitling, private jets, etc.It has increased the purchasing power of Chinese consumers in the international market. So far, the consumption of luxury goods by Chinese people abroad has become the world's first.The strong consumption capacity of the Chinese people has made many international Swiss watches luxury brands have doubled their confidence in the Chinese market, and they have been accelerating the opening of new stores, expanding the market in second and third-tier cities and seizing market share.

    YanıtlaSil