16 Nisan 2019 Salı

Yoğun iş arasında yaptığım bir gezi

Merhabalar, bu benim son dakikada işleri yetiştirme huyum ne olacak? Üniversite öğrenciliğimden beri durum aynı, şimdi doktorada aynı şey devam ediyor. Son bir aydır perşembe günleri danışman hocamı arayıp yaptığım işlerle ilgili bilgi veriyorum. Böyle bir zorunluluğum yok aslında ama hocamın benim neyle meşgul olduğum konusunda güncelleme alması iyi oluyor, böylece daha hızlı ilerliyorum. Gelgelelim geçen hafta aradığımda bana bir yığın iş yükü verip pazartesi biraraya gelerek bunları göstermemi istedi. Keşke aramasaydım dedim ama şimdi öyle düşünmüyorum. Böylelikle ben çalışmamda biraz daha yol aldım üstelik istediğim geziyi de yaparak...

Pazar günü için bir arkadaşımla tura yazılmıştık, Antalya'nın Gündoğmuş ilçesine gittiğimiz bir yürüyüş turu. Ben de hocamın verdiği işleri cuma-cumartesi yapıp bitireyim dedim ama elimi bile süremedim, canım hiç istemedi... Pazartesi buluşacağız, üstelik sabah saat 10'da, yine de ben kendimi riske atıp iki gün hiçbirşey yapmadım. Üstelik cumartesi akşamı yapabileceğim halde gece geç yatmamaya da özen gösterdim uykusuz yürüyüş yapmayayım diye :)

Neyse pazar 6.30'da kalkıp yola koyulduk. Niyetim yürüyüşte stresimi, sıkıntımı atıp eve gelince sabaha kadar çalışmak. Sıkışınca çok verimli çalışacağımı bildiğimden gezimi gönül rahatlığıyla yaptım. Alara Çayı Vadisi boyunca Çündüre Şelalesi'ne yürüdük.



O gece sabah 4'e kadar çalıştım ve sabah 10 olmadan hocamın odasındaydım. Beni toplantı odasına aldı, bilgisayarımı duvardaki tv'ye bağlayarak yaptıklarımı sunmamı istedi. Ben daha iki görüntü gösterdim ki konu bambaşka yerlere gitti. Yine tezimle ilgili ama internetten uydu görüntüleri arayarak 2 saat geçti, yani yaptığım hiçbirşeyi göstermeye fırsat olmadı. O anda geziyi iptal etmediğim için şükrettim :) İstediklerinin tümünü yetiştirememiştim.

Yazımı yine Tuğçe Işınsu'dan bir alıntıyla bitireceğim:

SPİRİTÜEL BAŞARI YOLU

İste ve daha çok inan
İptal etme, erteleme
Herkesin hayrına olanı iste
Nasıl olacağına çok takılma
Detaylandır; sonuç ve gelişmeler nasıl olacak, neler bu yolda seni bulacak
Karar ver ama kesin olsun
Şüphe etme
Olabilirliği sorgulama
Hak ettiğine emin ol
Değersizlik yaşama
Eyleme geç, gereken adımı at
Motive ol, kimseye kulak asma
Konu hakkında bilgi topla
İmgele
Olmuş gibi yaşa
Hedefe odaklan
Kararlı ol, kesin ve kesin ol
Hedefi değiştirme, gerekirse sadece yolu değiştir
Kendini onayla ve takdir et
Enerjini yükselt
Frekansını üst seviyeye geçir
Dingin kal, olumsuzluklardan arın
Sezgilerini kullan, bilinçaltını dinle
Önceden teşekkür et, daha dileğin olmadan bile
🙏🏻

6 yorum:

  1. Gezi fotoğraflarınız kartpostal gibi, doktora tez aşamanızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Şiiri de ilk defa okudum. Tam benlikmiş...

    YanıtlaSil
  3. Yürüyüş turlarına bayılıyorum. Bence de iyi ki iptal etmemişsin gezini :-)

    YanıtlaSil