30 Nisan 2019 Salı

Alıntılar

Bir arkadaşım her doğumgünümde (tabi kutlarsam) bana bir kitap hediye ediyor. İki sene önce İhsan Eliaçık'ın Sosyal İslam kitabını, bu sene de Jack Canfield'ın Odaklanmanın Gücü adlı kitabını hediye etti. İtiraf edeyim ilk kitabı biraz okuyup bıraktım, ikinci kitabı da yeni elime alıp biraz okudum. Hemen devamı gelmeyebilir belki ama en geç bu yaz ikisini de bitirmeyi hedefliyorum. Bazen kitaplar biraz okunup araya başka kitaplar girebiliyor, yine öyle olabilir...

Bu yazımda El Vedud ve Odaklanmanın Gücü kitaplarından alıntılara yer vereceğim, umarım keyif alırsınız ve hayatınızda farkındalık yaratır :)


Aklın inandığı herşey gerçekleşebilir
Bil, inan, kabul et, şükret. TEKRAR ET.
BAŞARMAK İSTİYORSAN, KENDİNİ ŞİMDİDEN BAŞARMIŞ OLARAK GÖR.
Mucizen, sen enerjini korkularının üzerinden tamamen çektiğinde başlar...

Tuğçe Işınsu

Büyük liderleri, hayalciler ve laklakçılardan ayıran şey kararlılıktır.

... Bununla birlikte, anladığımız şey, elektronikle ilişkiniz ne kadar fazlaysa, fiziksel ve duygusal olarak bağımız o kadar az oluyor.

Her hafta vaktinizin çoğunu en iyi yaptığınız şeye harcayın ve başkalarının en iyi yaptıkları şeyleri yapmalarına izin verin.

Kendinizi yığınlardan uzak tutmak ve eşsiz yaşam tarzının tadını çıkarmak istiyorsanız, alışkanlıklarınızın geleceğinizi belirleyeceğini anlamalısınız.

Siz harekete geçene kadar hayatınız pek değişmez! 

Her seferinde sadece bir davranışınızı sistematik olarak geliştirerek genel yaşam biçiminizi önemli ölçüde geliştirebilirsiniz.

Jack Canfield
Mark Victor Hansen
Les Hewitt

2 yorum:

  1. Bu tsrz konulari severim.Birseyler ogrenip tabi bunuda uygulamak gerekiyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de bunları okuyorum hatta bazen tekrar oluyor ama olsun ne kadar kafama yerleşirse uygulama şansım o kadar artar diye düşünüyorum :)

      Sil