23 Nisan 2019 Salı

Yaşasın 23 nisan, neşe doluyor insan

Hepimizin bayramı kutlu olsun. Benim bitirmem gereken işlerim biriktiği için bugün çalışıyorum ama üniversiteye gelmeden önce Kaleiçi'ne gittim. Buradaki fırın biraz uzak olduğu için yürüyüş de yapmış oldum, kendime kek ve Türk kahvesi ısmarladım. Yüzü boyalı neşeli çocukları izledim, ayağımın dibine yatan yavru köpeği besledim :)

Instagram ve Facebook'ta Metin Uca'yı takip ediyorum. Eskiden sabah haberlerini sunardı, gülerek izlerdik. Ailemizin haber programcı kendisi :) Bugün anlamlı bir paylaşım yapmış, ben de bunu biraz yayayım dedim:


“Hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir.” diyerek yola çıkan ilk meclisin bu tarihi binası, İttihat ve Terakki için yapılmış, ancak yarım kalmıştı. Binayı halk, o günün koşullarında, yoklukta bulduğu malzemelerle hatta kendi çatısından söktüğü kiremitlerle tamamladı. İlk meclis o yüzden bu kadar sağlamdı. Yaşasın 23 Nisan! 

7 yorum:

  1. Yaşasın 23 Nisan, başta çocuklarımız olmak üzere hepimizin bayramı kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Hepimizin bayramı kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Her gün çocuklara olsun bayram... Nice 23 Nisanlara.

    YanıtlaSil
  4. yaşasın 23 nisan..her yıl sonsuza dek daha bir coşkulu daha bir umutlu kutlayalım inşallah..ben de Metin uca yı takip ediyorummmm....sevgilerimle....

    YanıtlaSil