5 Ekim 2016 Çarşamba

Rosemary-Citrus Punch ve Roches

Öncelikle bu ikisi beraber iyi gidiyor söyleyeyim. Bunları dün yaptım ve fotoğraflarını çekmedim diye çekince yayınlayayım diyordum ama webden bulduğum fotoğraflarla da yayınlayabilirim, sorun yok. Taze taze yaptım, tarifleri de taze taze gelsin 😊

Rosemary-Citrus punch tarifi Martha Steward'ın web sayfasından. Ben kendime göre uyarladığım tarifi vereceğim; çok lezzetli oldu, beğenildi. Ayrıca vitamin deposu 😉

Rosemary-Citrus Punch
2 bardak

1/2 lt portakal ve nar suyu karışımı (Ben bunu dışarıda, bir büfede sıktırdım. Tatlı olsun diye portakalı daha fazla olsun dedim, damak zevkinize göre oranlar değişebilir)
1-2 dal biberiye
1 kahve fincanından az cin (bu oran da damak zevkinize göre değişebilir)

Biberiyeyi yıkadıktan sonra dalı küçük parçalara ayırıp bir su bardağına koyun üzerine bardağın yarısı kadar kaynar su koyup soğuyana kadar bekletin. İçeceğin soğuk olması için cini ve meyve suyunu dolapta bekletin. Su soğuduktan sonra, süzün ve tüm malzemeleri bir sürahide karıştırın.

Afiyet olsun...
Resim: http://www.marthastewartweddings.com/319776/rosemary-citrus-punch

Roches

2 tane kare çikolata (80+80=160 gr) isteğinize göre bitter veya sütlü seçebilirsiniz. Ben birini bitter, diğerini de sütlü aldım.
80 gr badem
1 avuç iç antep fıstığı
Ceviz (isteğe bağlı, koymak istiyorsanız bademi azaltın)
Küçük yağlı kağıt (mini muffin kağıtları)


Bademleri ikiye kesin. Çikolatayı benmaride eritin. Kuruyemişlerle karıştırın. Küçük yağlı kağıtlara birer kaşık paylaştırıp üzerine şekilsizce dökün. Tepsiyi biraz soğukça bir odada 18-22 derecede soğutun ve direkt güneş ışığına maruz bırakmayın. Soğuduktan sonra küçük yağlı kağıtlarla servis edin.

Afiyet olsun...

Resim: http://pastaci.blogspot.com.tr/2006/03/en-sevdiim-el-yapimi-ikolata-roches.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder