1 Eylül 2016 Perşembe

LuXus Konseri

Merhaba! Dün akşam yıllardır dans etmediğim kadar ettim, hopladım, zıpladım, harika bir gece geçirdim Luxus grubu ile. Kaleiçi'nde Dolma Meyhane&Bar diye bir mekan var, açılışının 5. yılı sebebiyle grubu çağırmışlar ve her yıl açılış yıl dönümünü bu grup yapmış. Sokağın kenarında kurulan konser sahnesi ve sokağın ortasında çılgınlar gibi dans eden biz. O kadar kurtlanmışım ki dök dök bitmedi ;) Ee o kadar yıl mekanlarda hanım hanımcık dansedip genellikle oturduktan sonra böyle bir patlama yaşanır elbet :) Gece 12'ye doğru zabıtalar gelip konseri bitirince çok çok üzüldüm. Çektiğim bir videoyu burada paylaşacağım ama sahne biraz karanlık çıkmış. Bir de beni en çok coşturan parçayı paylaşıyorum. Konser bitiminde grubun solistiyle bir fotoğraf çektirdim. Ben pek bi yanaşmışım adamcağıza :D Facebook'ta paylaşamadım, burada yayınlıyorum... ;)





Şimdi sesi açıp bağıra bağıra söyleyip dans edin "Hür doğdum hür yaşarım, kime ne kime ne..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder