31 Ağustos 2016 Çarşamba

Sarısu Plajı ve Piknik Alanı

Geçen pazar oturduğumuz semtin tam aksi istikamette, şehrin biraz dışında bulunan Sarısu'ya gittik. Biz Antalya'nın en doğusunda, Lara'da plajlara yakın oturuyoruz ve burası en batısında. Ben çocukken bir kere ailecek piknik yapmaya gelmişiz, çoook uzun zamandır gitmemişim yani, zaten gittiğimde ilk defa görüyormuşum gibi oldu. Tek araçla uzun ama rahat bir yolculuk sonrası geldik buraya.





Doğuya bakınca limandaki gemileri, batıya bakınca Sıçan Adası'nı gören deniz suyu temiz, üstelik gittiğimiz saatte boş, gölge bir piknik masası bulduğumuzda sevindim. Burayı keşfetmekte geç kalmışım diye düşündüm. Denize girdiğinizde karşıdaki dağ manzarası da çok güzel. Mangal yakmadık ama güzel bir piknik masası hazırladık kendimize. Öğleden sonra ikinci kere sahile gidip denize girdim. İlk girip çıktıktan sonra güneşlenme sonrası tekrar girmeye yeltendiğimde plastik poşet parçaları vs. çöp boşaltılmışcasına kirlenmiş denizde pis kısmı aşamadım ve geri dönmeye karar verdim. Kendimi denizde kirlemiş hissettiğim için hemen duş aldım, normalde evde alırım. Güzel başlamış olan gün hayal kırıklığıyla bitti.

Bir dahaki deniz macerama bir tekne gezisinde veya falezlerden doğrudan derin sulara girerek devam etmeye karar verdim. Çünkü Lara plajına evim çok yakın ama orada da su yazın bulanık.

Bir gün gecikmeli de olsa; Zafer Bayramınızı kutluyorum.

Zafer, "Zafer benimdir!" diyebilenindir. Başarı ise, "Başaracağım" diye başlayarak, sonunda "Başardım" diyebilenindir. M.Kemal Atatürk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder