12 Ağustos 2016 Cuma

Komik Günler



Çarşamba akşamı daha önce bloğumda yer verdiğim Mask Ethnic Fun adlı mekana gittim, hem de yanlız gittim. Evde sıkılıp "bu akşam kesin dışarıya çıkacağım" dediğim bir gündü çarşamba. Kaleiçi'ndeki bu mekan oldukça popüler, Facebook'tan o akşamki programına baktım ve Komik Günler adlı bir grubun çıkacağını gördüm. Birkaç videosunu seyrettim ve gerçekten hoştu. Yukarıdaki videoyu da ben o gece kaydettim. Bu şarkının raggie'ye benzer bir tarzı var, umarım beğenirsiniz. Grubu çok sempatik buldum, yaptıkları müzikler de benim sevdiğim gibi hareketliydi, bol bol dans ettim. Yanlız gittim ama Mask'a gider gitmez daha şarabımı söylemeden bir arkadaşım da yanlız girdi içeri ve yanıma oturdu. Birlikte eğlendik, sanki sözleşmişiz gibi oldu :) Özlemişiz de görüşmeyi çok süper denk geldi bence :)) 

Çok geç kalmadan çıktım o akşam, grup ara verdiğinde, saat 24.30 civarıydı.  Bir şarap ve bir birayla çakır keyif olmuştum ve müziğin tadını çıkarmıştım. Kapıda başka bir arkadaşımla karşılaştım. Beni her zaman eğlendiren çoşku dolu arkadaşım keyifsizdi biraz. İyi bir süreç geçirmediğinden bahsetti, yukarda dans edip tüm sıkıntılarını üzerinden atmasını tavsiye ettim ve yakında görüşmek üzere sözleştik. Sonra da eve dönüş yoluna geçip sorunsuz eve ulaştım. Hoş bir geceydi ilk defa yanlız çıkayım dedim onda da yanlız kalmadım ama böylesi çok daha zevkli oldu. 

Dolu dolu, keyifli bir haftasonu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder