11 Eylül 2016 Pazar

Mutlu Bir Arefe Günü

Eğer Kurban Bayramı geleneklere uygun bir şekilde eş dost ziyaretleriyle geçecekse veya açık havada kesilen kurban eti hemen pişirilip birkaç aile yenecekse ya da güzel bir yere tatile gidilecekse arife gününden mutluluk başlamış demektir. 

Bayram başlamadan bayram gelmiş gibi oldu benim cephede aslında. Bayram sırasında akraba ve büyüklerle meşgul olunacağından arkadaşlarla önceden buluşuldu, sohbetler edildi, güncellemeler yapıldı. Kendime de ufak bir ödül verdim dün. Spora başlamış olmanın şerefine (Salona yazıldım, fitness'a başladım heheyy!). Ama bu kadar kek bana fazla geliyor artık anladım, tek kişilik pasta ama ye ye bitmedi.


Bugünüm nasıl geçiyor kısaca anlatayım size. Öncelikle çoğunluk büromda geçti onu belirteyim. Haftaiçi genellikle üniversitede olduğumdan ofisimi çok özlüyorum ve haftasonunu burada geçirdiğim oluyor. Hatta bayramın 2. gününden sonra da zamanımı burada değerlendirmeyi düşünüyorum. Zamanım her açıdan burada eve göre çok daha verimli geçiyor. Daha iyi çalışıyorum, daha iyi okuyorum, (ve bazen) daha iyi elişi yapıyorum ...

Burada birkaç gün geçireceğimi tahmin ettiğim için pazardan alışveriş yaptım sabah. Domates, salatalık, biber, peynir, şeftali ve çiçeklerim yerlerini aldı. Pratik atıştırmalık kahvaltı tarzı öğünler hem leziz hem de hızlı oluyor, burada tüketmeyi en çok sevdiğim şeyler. 

Kurban bayramınızı zamanı durdurmak istediğiniz yerde geçirmenizi dilerim. Öyle güzel saatler geçirin ki zaman nasıl aktı anlamayın ve orası neresiyse bilin ki siz oraya aitsiniz...

Sevgiler ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder