21 Eylül 2016 Çarşamba

Shy Talks

Mevsim geçişinden midir nedir, bir de spora başladım bana bir hareket geldi. Akşamları evde oturamıyorum, sıkılıyorum. Her akşam dışarı çıkmaya başladım. Yürüyüş bahanesiyle Kaleiçi'ne gidip bir kadeh kırmızı şarap eşliğinde müzik dinliyorum. Her gün farklı bir mekan ilgimi çekiyor. Dünden önceki gün Blau adlı bir mekanda yağlıboya tabloları izleyerek caz dinlerken, dün daha popüler bir mekan olan Raven'da canlı müzik dinledim. Canlı müziği yapan grubun adı Shy Talks, daha önce dinleyip beğendiğim bir grup. Fransızca parçalar da söylüyorlardı ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Dün akşam söylemediler, zaten solistleri de değişmiş. Eskiyi aradım ama yeni solist kıza da ısındım.

Çektiğim video yan göründüğü için; telefon anlaşılmaz bir şekilde döndürmüş, grubun Youtube'da yayınlanmış bir videosunu burada paylaşacağım.  👍❤️:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder