6 Nisan 2022 Çarşamba

Mart ayı özeti

 Bloga sürekli yazdığım, gelenekselleşmiş bu yazı dizisini geçen ay için de kaleme alayım.  Geçen ay başında hareketlenen hayatım maalesef ileriki günlerde duruldu biraz soğuk havaların etkisi devam edince... Yine de bakalım, geçen ay neler olmuş:

Seviyorum

Yürüyüşlere başladım tekrar, Antalya'nın Kemer ilçesini çok seviyorum, yüksek lisansım da o bölgeyi çalışmıştım. Bu pazar orada yürüdük, Çamyuva da kahvaltı yaptık. Çok güzel mekanlar açılmış. Yürürken bir kamping alanına ait atları sevdik. Atlara çok iyi bakılmış, iyi ehlilleştirilmişti. Yürüyüşün en sevdiğim kısmı oldu.  

                                         

Yiyorum

Geçen ay yediğim en güzel şey, Taze sarımsaklı sos idi. İnanılmaz doğal bir lezzeti var. Ben pazardan aldığım sarımsak ve fesleğen bağının hepsini kullandım. Tarife göre daha az zeytinyağı kullandım, salataya koyar gibi. Ceviz de daha azdı ama muhteşem oldu, deneyin derim :)

İçiyorum

Yürüyüşe gittiğimizde tesadüfen orada rastladığım bir arkadaşım adaçayı ikram etti. Demlerken içine az tarçın çubuğu ve karanfil koymuş, sonra limon sıkıp limonu küp küp doğramış. İçtiğim en güzel bitki çayıydı.

Hissediyorum

Meşguliyetin arttıkça mutluluğun da arttığını.

Yapıyorum

Geçen ay bir de şehirlerarası günübirlik gezi yaptım. Datça ve Marmaris'e gittik. Bana çok iyi geldiğini söyleyebilirim.

Hayal ediyorum

Hiçbir sağlık problemimin kalmadığını.

İzliyorum

Youtube'da sohbet programları izliyorum.

Okuyorum

Güneşin Prensesi - İnka'ya devam ediyorum.

Herkese huzurlu ramazanlar ve sağlıklı, mutlu bir Nisan ayı diliyorum.

3 yorum:

  1. Youtube'taki sohbet programlarını çok seviyorum. Özellikle yemek yerken izlemeyi alışkanlık haline getirdim. Onlar olmayınca yemek yemek çok sıkıcı geliyor :-)

    YanıtlaSil
  2. küçük kızım midillileri çok seviyor:)
    Datça'yı çok beğenmiştim, sarımsaklı sosu deneyeceğimdir:)

    YanıtlaSil