6 Nisan 2022 Çarşamba

Kuantum Öpücüğü - Amy Noelle Parks

 Çok tatlı bir kitap. Ben sevgililer gününde kutulu olarak almıştım. Evie ve Caleb çok yakın iki arkadaş ama sevgili olmaları uzun zaman alıyor. Caleb Evie'yi tam 15 kez öpecek gibi oluyor ama öpüşmüyorlar. Kutuda bu anların resimleri olan kartlar var. 


Evie tam bir matematik dehası olan bir kız, ancak bazı kaygı bozuklukları var. Caleb ise komşularının oğlu, okulda bir kere fenalaşmasından beri O'nun yanından ayrılmıyor, rahatlamasını sağlamaya çalışıyor. Caleb Evie ile arkadaş olunca dersleri düzeliyor, matematik ve fizikte Evie'i neredeyse yakalayacak düzeye geliyor. Böylece liseden sonra aynı okula gidiyorlar, burası Newton denilen lise ile üniversite arası bir okul. 

Arkadaşlıkları samimi bir şekilde devam ederken, Evie burada başka bir yetenekli erkeğe aşık oluyor ve çıkmaya başlıyorlar. Caleb ise Evie'ye her daim aşık olduğu için bu durumu idare etmeye çalışıyor ama sevdiği kızdan asla vazgeçmiyor.

Tavsiye ediyorum, pozitif enerji yayan aşkın en güzel halini anlatan bir kitap. Sevgiler 💙

7 yorum:

  1. Samimi ve ilgi çekici bir konusu var gibi. Kitabı hiç duymamıştım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın dili de çok güzel, rica ederim :)

      Sil
  2. Tam benlik bir kitap. Bayılırım bu temadaki romantik kitaplara. Hemen listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. pozitif enerji yayan kitaplar kesinlikle iyi okunuyor:)

    YanıtlaSil
  4. Kitabı ilk çıktığı zaman alamamıştım, dün fiyatı uygun bulunca aldım kutulu seti, çok merak ediyorum:))) Sizin yazınızı da okuyunca seveceğim bir kitap olduğuna daha emin oldum:))))
    Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, soğuk kış günlerini ısıtan bir kitap olarak kalacak aklımda :)

      Sil