5 Ağustos 2021 Perşembe

Temmuz Ayı En'leri

SEVİYORUM

Geçen ay açık havada, kitap kafelerde (maskeyle), evde bol bol kitap okudum. Ayrıca yeni tatlar denedim. Kendimi biraz şımartarak vaktimin verimli geçmesi beni mutlu ediyor.


YİYORUM

Geceleri susuzluktan uyanıp dolaptan çıkardığım soğuk karpuzu yedikten sonra uyuyabiliyorum bazen. Geçen aya arasına erik reçeli sürdüğüm Yulaf Ezmeli Kurabiye damgasını vurdu diyebilirim. Bir de mor buğdayın unundan yaptığım Tepsi (Sini) Mantısı çok güzel oldu. Mor buğday ununun yüksek antioksidan içeriği, düşük glisemik indeksine sahip olması gibi birçok faydalı özelliği var, sanırım Carrefour'dan almıştım, marketlerde bulabilirsiniz.


İÇİYORUM

Çay çok içiyorum, genellikle de sütlü. Gittiğim kitap kafede kahve dışında bitki çayları olduğu için papatya, yaseminli yeşil çay ve hibiskus ile nar çiçeği çayı da içtim.

HİSSEDİYORUM

Orman yangınlarından dolayı içim yanmış ve kızgın hissediyorum. Diğer taraftan annem katarakt ameliyatı oldu, iki gözü bir hafta arayla yapıyorlar. İlk göz hiç kanlanmadan çok çabuk iyileşirken ikinci gözün iyileşmesi biraz uzun sürdü. Gözünde hiçbir batma ve kanlanma kalmayana kadar tedirgin, bunlar geçtikten sonra rahatlamış hissettim.

YAPIYORUM

Geçen ay yukarıda bahsettiğim konudan dolayı sık sık tıp fakültesine gitmekle geçti, ameliyat ve kontroller için.

DÜŞÜNÜYORUM 

Yangından etkilenen yerlere gidip nasıl bir işin ucundan tutabilirim diye düşünüyorum. Malzemelerin ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması için yardım etsem, bir arkadaşım da benimle gelmek için irtibata geçse keşke diye düşünüyorum.

HAYAL EDİYORUM

Tüm yangınların kısa sürede söndürüldüğünü hayal ediyorum.

DİNLİYORUM

Zafer Algöz ve Can Yılmaz'ın Youtube kanalında yayınladıkları program Burada Olan Burada Kalır'ı izliyor ve dinliyorum. Bir masada oturup birlikte keyifli sohbetler yapıyorlar, güncel konulara da değiniyorlar. Genellikle mizahi bir dil hakim, çok eğlenceli. Bu zor zamanlarda içim açılıyor.

OKUYORUM

Geçen ay biri çizgi roman olmak üzere üç kitap okumuşum. Şu anda Mert'in Ters Düz adlı kitabını okuyorum. Yarısını geçtim, yakında yorumumu yayınlarım.

İZLİYORUM

Geçen ay sadece 15 dk. lık dünyanın ilk bilim kurgu filmini izlemişim. Bu ay daha çok film izleme planı yapayım :)

Ağustos ayı devamında güzel haberler getirsin, yüreğimizde umutlar yeşersin 🙏 sevgiler ❤

8 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun.

    Çay konusunda fazlaca tutucuyum sanırım.Sütlü çay,soğuk çay vs. diye duyunca direk olmaz, mümkün değil moduna giriyorum.

    Okuma alışkanlığı yazın gelmesi ile rafa kalktı bende:( elim gitmiyor bir türlü.Keyifli okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 🙏🏻
      Olur da sütlü çayı bir gün denemek isterseniz sütü çok az ve çayın demini koyun 😊
      Zaman zaman bana da oluyor, hafif kitaplar bu durumda kurtarıcı oluyor

      Sil
  2. tepsi sini mantısı da yulaf ezmeli kurabiye tarifine gidiyor, bu arada miss gibi sitesinin sahibi bizim buradan evli yanılmıyorsam eski blogçulardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlantıyı değiştirdim. Miss gibi'nin tarifini çok beğendik biz, sitesini incelemek lazım :)

      Sil
  3. Ağustos daha güzel geçer umarım. Sonra en sevdiğim ay eylül geliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, hava da biraz serinlese ne güzel olur..

      Sil