16 Ağustos 2020 Pazar

Aşk tesadüfleri sever - Film yorumu

Bu sabah internette kitabın üstüne izlemek istediğim Hamlet'i aradım ama bir türlü uygun bir film izleme sitesi bulamadım. İzlemiş olan varsa linkini yorumlara yazarsa sevinirim :)

İzlenecek filmler listemde Aşk Tesadüfleri Sever de vardı, ardından onu arayıp buldum. Filme başladıktan sonra arada pancake filan yaptım ama filmi kaçırmadım. Hoşuma giden bir film oldu. Genellikle Türk filmlerinde olan hüznü sevmem ama bu film bana karamsarlık vermedi. 


Özgür ve Deniz'in kaderleri doğumlarından itibaren paralel olarak ilerler. Aynı hastanede, aynı gün doğarlar, aynı mahallede çocuklukları geçer ve aynı mekanlarda bulunurlar. Tesadüf eseri hep ortamları aynı olmuş ama hiç biraraya gelmemişlerdir ta ki, yıllar sonra Deniz çocukluk fotoğrafını bir fotoğraf sergisinde görene dek...

Romantik film izleme modundaysanız kaçırmayın, dramatik bir tarafı olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim ama her aşkta biraz drama yok mu zaten... Mutlu, huzurlu pazarlar :)

4 yorum:

  1. Merak ettiğim bir filmdi,bir ara bakayım buna:)

    YanıtlaSil
  2. Yıllar önce izlemiştim. Çıktığı zaman baya popüler olmuştu. Filmden aklımda kalan Demir Demirkan'ın Zaferlerim şarkısı. Filmden sonra defalarca dinlemiştim.

    YanıtlaSil