17 Temmuz 2020 Cuma

Bir sohbet yazısı

Siz de yapmanız gereken birsürü iş varken kendinizi blog yazısı yazarken buluyor musunuz? Benim hep öyle oluyor, hatta yoğun olduğum dönemler blogda daha çok üretken oluyorum  :)

Alanya
Alanya

Farklı illerden gelenlerde genelde "Antalya bir tatil kenti" mantığı var. Özellikle İstanbul'dan gelip trafiği tıkayan şaşkınlar çok. Siz bir yere yetişmek üzere yola çıkıyorsunuz ama farklı illere ait plakalı araçlar önünüzdeyse ilerlemeniz mümkün değil. Ya ağır ağır giderek yol arıyorlar ya da çevreyi inceliyorlar bilemiyorum ama acayip geniş davranıyorlar. Arkalarında ilerlemeye çalışırken çileden çıkıyorsunuz. Bazen de onları geçmek için tehlikeli pozisyonlar yaratıyorsunuz. Yerli turistlere sesleniyorum "Burada da çalışma hayatı var, insanlar iş amaçlı yollarda olabilir..." :))) Arabanın içinde müzik son ses açılmış, pencereden sarkıtılmış ritm tutan ayaklar görmeniz de olası :))

Kızıl Kule


Bu yazımda birkaç yıl önce yaptığım bir Alanya gezisinde çektiğim fotoğrafları da sizinle paylaşmak istedim. Alanya çok kısa süre içerisinde kentleşmenin etkisinde kalan bir İlçe. Buradaki arazi kullanımını uydu görüntüleriyle iki farklı tarih kullanarak izlemiş, bir makalemde yayınlamıştım. Üstteki fotoğrafta, sahil kesiminde nasıl mantar gibi binaların bittiği görülüyor. Yeni fotoğraflarını da gördüm, şehirleşme daha da artmış. Oysa ne kadar çok doğal güzellikleri var, fırsat bulabilirseniz daha da fazla bozulmadan gidip görün, gezin derim. Antalya'ya da uğrayıp benimle bir kahve içip sohbeti de ihmal etmeyin ;))





Mutlu, dualı, hayırlı cumalar...

6 yorum:

  1. Alanya'ya gideli yıllar yıllar oldu,o kalede çekilmiş pozlarım var ve şimdiki halini sala görmek istemiyorum.Antalya'da keza öyle.İstanbul binalarıyla zaten yoruyor, sarıp sarmalıyor bir de oraları görüp üzülemem:) Bir de yazın çook sıcak ve nemli oluyor ,yaşayanlara kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın sıcakla yaşama mücadelesi veriyoruz gerçekten :)

      Sil
  2. Antalya güzel de nemi çok :))
    Bu sene gidemedik Ege’de gezdik biraz:)
    Fotoğraflar çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bahar ayları daha iyi oluyor. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Antalya yaz aylarında gelmeyi düşlediğim bir şehir hiç olmadı... Ama baharda bence şahane olur değil mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar aylarında çok güzel olur Antalya, gelirseniz haber verin :)

      Sil