21 Temmuz 2020 Salı

007 James Bond - Spectre

James Bond Serisi'nin çarpıcı bir filmi, bence en güzeli olmaya aday. Bu filmin devamı da çekilmiş ama pandemiden dolayı vizyon tarihi ertelenmiş. Nefes kesici bir şarkıyla başlıyor film, ben bu şarkıyı çok seviyorum ve dinlemeniz için hemen aşağıya bırakıyorum.


Daniel Craig ve Lea Seydoux baş rolde. 007 ilk defa bir kadına bağlanıyor bu filmde. Birlikte Spectre adlı bir örgütün peşine düşüyorlar. Madeleine'in (Lea Seydoux)'nin babası da bu örgüttedir ancak hayatını kaybedecektir.  Olay örgüsü çözüldükçe James'in  aradığı düşmanla arasındaki bağ ortaya çıkar. Yine yüksek dozaj aksiyon sahneleri ve tüm bu karmaşayla başa çıkan bildiğiniz yakışıklı ve karizmatik James Bond... Daniel Craig bir zamanlar tartışılan ilk sarışın Bond ve benim favorim. Şiddetle tavsiye ediyorum.

6 yorum:

  1. bond serisine başladım ben de yavaş yavaş izliyorum :) 6. filmdeydi galiba bir kadına bağlanıp evlenmişti ve filnmin sonu hüzünlü bitmişti ben de en çok o filmi sevdim içlerinden ama baştan sonra güzel seri tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o bölümü hatırlamıyorum, benim de baştan sona tekrar izlemem lazım :)

      Sil
  2. Bir ara bütün Bond filmlerini baştan izlemeye karar vermiştim ama iki filmden sonrası kaldı :-) Çok hayranı değilim ama aksiyon izlemek istediğinde güzel bir alternatif oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüste izlemeyi ben de başaramayabilirim ama kısa aralıklarla izlemek istiyorum tümünü

      Sil