8 Temmuz 2020 Çarşamba

Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası (TJR) kitabından alıntılar

Merhaba blogger dostlarım, hala okumakta olduğum kitabın bazı alıntılarıyla geldim. Kitabı bitirdikten sonra yorumlayacağım ama çok akıcı ve güzel bir kitap olduğunu şimdiden söyleyeyim. Bir Hollywood yıldızının hayatını merak edenler hiç düşünmeden okunacaklar listesine alabilirler...

Bu ara, beni Instagram hesabımdan takip edenlerin de bildiği, 2 yıl süren buğdayla ilgili projemizin görüntü işleme kısmıyla ilgileniyorum. Bu sene projemizi sonlandırıyoruz, Kasım ayında sonuç raporumuzu vereceğiz ve bitecek... İki senedir bizzat arazide buğdaylarla ilgilenmek, bakımı ile ilgili işleri yapmak gerçekten çok eğlenceliydi benim için. Bilgisayar başında oturarak iş yapanlar için açık havada vakit geçirmek büyük bir nimet. Onun için her pazar günü yürüyüşlere katılıyorum, arazi işi olduğu haftalarsa buna gerek duymadım. Hem yoruluyor, hem de istediğim kadar dışarıda kalıyordum. "Nice güzel projelere" diyelim...


Dün Kaleiçi'nde en sevdiğim Şarap evi'nin açılışının 7. yılı kutlamaları vardı. Bir arkadaşımla buluşup gittik, bol sohbetli ikramlı güzel bir akşamüstü geçirdim. Zaten müdavimi olduğum mekanın yaşgününü de kutlamış oldum :)

Gelelim okuduğum kitaba, bahsettiğim gibi dili çok akıcı, hızlı ilerliyor. Bazı yerlerin altını çizerek gidiyorum:

*** Yıldızlar hakkında herkesin bilmesi gereken budur işte. Ne kadar sevildiğimizin söylenmesini severiz ve tekrarlamanızı isteriz.

*** Bir defasında, ölümünden bir yıl kadar önce, Vancouver'da iki ay sürecek iş aldığını hatırlıyorum. Annemle beraber iki kez O'nu ziyarete gitmiştik. L.A.'den çok daha soğuk bir yerdi. Bana çok uzun gelen bir süre boyunca orada olacaktı. O'na neden diye sordum. Neden evden çalışmıyordu? Neden bu işi almak zorundaydı?

Bana O'nu canlandıran işler yapmak istediğini söylemişti. "Bunu sen de yapmalısın Monique," demişti. "Yaşın ilerlediğinde, kalbini küçülttüğünü hissettiğin işler yerine kalbini kocaman hissettiğin bir iş bulmalısın. Tamam mı? Söz mü?" Elini uzatmıştı. Tutup sıkmıştım. Bir iş anlaşması yapıyormuşuz gibi...

Yazı çok uzayıp sıkıcılaşmasın, kalan kısmı sonraki yazılara olsun :)

5 yorum:

  1. Projen hayırlı olsun :)

    Şarap evlerine bayılırım ben... Nice bereketli, sohbetli yılları olsun diyelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Evet orası yıllarca iş yapsın :D

      Sil
  2. bir Hollywood yıldızının hayatını okumak merak uyandırıcı :)
    projenin iyi bir şekilde sonuçlanmasını diliyorum :)
    Kaleiçi gezdiğim güzel bir yerdi, ne iyi yapmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, iç yüzünü bilmediğimiz hayatlar...
      Proje görüntü işleme beni geçen senekine göre daha çok zorluyor ama en iyi şekilde sonuçlanacak inşallah 🙏

      Sil
  3. POKERVVIP Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia ^^
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat :)
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino

    agen poker pkv
    Poker Pkv
    lapak poker online pkv
    situs judi poker online terpercaya
    Agen poker terbaik
    Bandar Poker PKv
    bandar poker
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Indonesia
    Bandar Poker

    YanıtlaSil