11 Temmuz 2020 Cumartesi

Cuma akşamı süprizi

Merhaba, bu haftasonu çalışmam gerekiyor ama henüz başlayamadım, sanırım tüm işler pazar gününe sıkışacak :) ya da bu gece uzun olacak :))

Dün bir arkadaşımla açık havada müzik dinlemeye niyetlendik. Buranın en ünlü parkının girişinde geniş bir mekan var, biraları da kapalı isteyip gözümüzün önünde açtırıp, gönül rahatlığıyla içecek, serinleyecektik. Benim sıkı çalıştığım bir gün oldu dün ve hakettiğimi düşünüyordum... Akşam evde biraz atıştırıp yola çıktım, cuma akşamı rahatlayayım dedim,  arabayı aldım tıngır mıngır gidiyorum. Yolda araba hararet yaptı, kaportayı açtım motordan anormal sıcak yükseliyordu, motor suyunu doldurup tekrar çalıştırdım ama hararet sinyali hala yanıyordu. Bir anormallik olduğunu anlayıp arabayı en yakın arka sokakta güvenli bir yere çektim. Sanayi sitesinde bir tanıdık tamirci var, O'nu aradım, arabanın çekilmesi gerektiğini söyledi. Saat 21.30, sokak tenha, ben arkadaşla buluşmaya yetişemiyorum...

O ara bir telefon trafiği, çekiciye konum attım, arkadaşımı aradım falan filan. Program iptal oldu :( Sonra 40 dk kadar çekiciyi bekledim ve eve geri dönmek için otobüs durağına geldiğimde saat 22.30'du. Biramı evde içip romantik şarkılar dinleyerek geceyi sonlandırdım :D ama çok yoruldum. Bugün de arabayı sanayiden alıp büroma geldim, biraz Jane Austen'ın kitabı Emma'ya göz attım...


Bu ara bu fotoğrafa bakıp bakıp hayal kuruyorum, arkadaşım buranın Bora Bora olduğunu söyledi. "Para biriktirip gideyim" diye bir espri yapınca bana bir editörlük işi ilanı gönderdi :D Bir blog yazarının İngilizce yazılarının editörlüğü, evden çalışmanızı istiyorlar. Başvurdum ama bir aday bulduk dediler, gerekirse irtibata geçecekler. 

Aklıma bir söz geldi, şöyle birşeydi: "Hayal kurarken iyi düşünün, gerçek olabilir" Umarım bu hayalim gerçek olur. 

Hayal kurarak kalın :) harika bir haftasonu olsun! 

4 yorum:

  1. İlk önce geçmiş olsun diyeyim... Sanayi işlerini hiç sevmem ama bu işler hep bendedir :))

    Hayaline ortak olayım azıcık, fotoğrafta gözükmüyor ama yanında hemen bir ev daha var, o ev de benim şekerim :))))

    YanıtlaSil
  2. umarım gerçek olur, hayal kurmadan boşlukta sallanıyormuşuz gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle, motivasyonum hayallerimle bağlantılı :)

      Sil