1 Nisan 2020 Çarşamba

Tilki Tili'nin Yolculuğu - Hanzade Servi kitap yorumu

Hanzade Servi, çocuk kitapları yazıyor sadece. Kısa bir zaman önce başka bir kitabının yorumunu yazmıştım ve yazarın hayalgücünden etkilendiğimi belirtmiştim. O yoruma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz: 


Bu kitabını okuduktan sonra yazarı Instagram'da takibe aldım. Bu sabah,  Tilki Tili'nin Yolculuğu adlı kitabını okuduğu videolarının İthaki Çocuk hesabında bulunduğunu öğrenince hemen bu hesaba gidip kitabı kendi sesinden baştan sona dinledim. Anne ve babasından çocukluğunda hiç masal dinlememiş olan birini bayağı mutlu ediyor :))


Tilki Tili bir oyuncak fabrikasında tek olarak üretilip, devamında üretiminden vazgeçilen yanlız bir oyuncak. Fikir babası O'nu bir oyuncakçıya bırakınca; bir evi olacak, çocuklar onunla oynayacak diye çok seviniyor. Ancak kader O'nu sonu bilinmez bir yolculuğa sürüklüyor...


Ben Tilki Tili'yi çok sevdim. Sanırım kitap yine 8-14 yaş çocuklara hitap ediyor ancak bizim de çocukluğumuzu hatırlamamızda hiçbir sakınca görmüyorum :)

6 yorum:

  1. Kitap öneri ve seçki için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu kardeşime göndereyim de Arden'e dinletsin. Şahane fikir sağolasın ♥

    YanıtlaSil
  3. Kitap dinlemeyi hiç sevmedim. Halbuki yürüyüş yaparken, ev işi yaparken vb. kitap dinlemek çok mantıklı geliyor. Çocuk kitabı başlangıç için iyi bir tercih olacaktır. Haber verdiğin için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil