7 Nisan 2020 Salı

Ali Baba ve 7 Cüceler film yorumu

Ali Baba ve 7 Cüceler bir Cem Yılmaz filmi, diğer yapımlarına göre adı daha az duyulmuş olabilir diye belirtmek istedim. Bir komedi gibi başlayıp dramaya dönüyor film. Oluşturulan karakterler oldukça renkli, izleyicileri nükteleriyle şaşırtmayı başarıyor. Bu da filme renk katıyor.


Dram dediysem yanlış anlaşılmasın, filmde olan olaylar oldukça sıradışı ve konu hafife alınarak işlenmiş. Zaten kötü adam rolünde de Cem Yılmaz'ı görürseniz, filmin dramatik veya trajik gelişmesini veya bitmesini bekler misiniz? 

Konusundan da kısaca bahsedeyim, Şenay (Cem Yılmaz) ve eniştesi bahçelerde dekor olarak kullanılan cüce satma işindedirler ve Bulgaristan'a bir bahçecilik fuarına tanıtım amaçlı katılırlar. Burada zorla satış yaptıkları bir müşterinin İnterpol peşindedir ve bu sayede onların da başı belaya girer. 


Çok anlatmayayım, zaten şu karantina günlerinde bizi güldürebilen yegane isimlerden biri Cem Yılmaz, siz de izleyip eğlenceli birkaç saat geçirin. Filmde Can Yılmaz ve Zafer Algöz'ü de zevkle izliyorsunuz, süprizli karakterler.

Mutlu, sağlıklı ve evde kalın. Sevgiler...

8 yorum:

  1. Filmi sinemada izlediğimde beğenmedim. Küfürlü oluşu hoşuma gitmemişti. Daha sonra 2 defa daha izledim. İzledikçe hoşuma gitti. İyi espriler var bolca. Cem Yılmaz iyidir özetle:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu filmi izlememişim yahu... Bu karantişna günlerinde arayayım bakalım...

    YanıtlaSil
  3. gerçekten süper film
    sadık abi kafana yattımı sahnesi mükemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi film. Bu arada bloguma hoş geldiniz :)

      Sil
  4. Cem Yılmaz'ı severim ama bu filmini izlemedim. İzlemek hiç içimden gelmedi. Vizyona girdiğinde çok kötü eleştiriler almıştı diye hatırlıyorum, onların da etkisi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin başlangıcında izlemek bana da zor geldi, sonra gündüz saatlerinde açıp bitirdim ama sonunda memnun kaldım :)

      Sil