6 Nisan 2020 Pazartesi

Elmalı turta

Bu karantina esnasında kendini hamur işlerine vermeyen var mı? Varsa bravo çünkü ben kendimi dışarı çıkmaktan alıkoymak için yeni tarifler deneyip duruyorum. Sanırım herkesin bir elmalı turta tarifi vardır bir yerlerde, benim de var ama başka bir versiyonu paylaşacağım sizinle:


Bu tarif elmalar rendelenerek yapılıyor ama ilk tarifimde küp küp doğranıyor. Ben ikisinin de linklerini vereceğim, istediğinizi seçebilirsiniz hatta ikisini harmanlayıp yeni bir tarif oluşturabilirsiniz, ben bir dahaki sefere öyle yapacağım :)

Bu tarifi başka bir blogger'dan aldım, aynen aktarıyorum. Sadece tarçınını arttırıp şekerini biraz azalttım. Gayet başarılı, güzel oldu. Kendi de tarifi çok övmüş zaten :)


Daha önce yaptığım tarif için ise yazdığım blog yazısını aşağıya bırakıyorum, 2016 yılında yapmışım :)


Şeker miktarlarını azaltmayı unutmayın, evde yoga veya pilates dersi videoları açıp egzersiz yapın. Yemek, pasta, tatlı yapmak ve egzersiz yapmak benim için dışarıya çıkmanın yerini aldı. Sağlıklı günler.

6 yorum:

  1. Çok güzel bir tarif olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Elmali turtaya bayılırım nefis görünüyor elinize saglik:)

    YanıtlaSil
  3. Bunları yapıp yedikten sonra spor da yapıyorsan ne mutlu sana. Ben şu an sadece yemekle meşgulüm :-)

    YanıtlaSil