2 Nisan 2020 Perşembe

Soru-Cevap (Mim)

Merhaba, bizim evde "Konuşma Kartları" diye bir oyun var. Sohbetin bittiği yerde bu oyun yardıma yetişiyor bazen, sırayla çektiğiniz kartlardaki sorulara cevap veriyorsunuz ve sohbet devam ediyor... Kartların hepsi önemli, güzel sorular içermiyor. Hatta bazıları aşırı saçma ama ben dün aralarından cevap vermek istediğim bazı soru kartları ayırdım ve burada cevaplayacağım. Mim gibi olacak, isteyen kendi blogunda da cevaplayabilir :)

1. Sence ideal haftasonu nasıl olmalıdır?


Cumartesi aile ve yakın arkadaşlarla yapılan, mangal yakılan bir piknik, Pazar günü de bir yürüyüş grubuyla doğada 15-16 km yürümek benim için ideal bir haftasonudur.

2. En unutulmaz çocukluk anın nedir?

Çocukken Mersin'in Erdemli ilçesine yakın Alata diye bir yerde oturuyorduk. Şehirlerarası karayolunun bir tarafı deniz kıyısında anne ve babamın çalıştığı enstitü, diğer tarafı ormanın içindeki lojmanlar, başka hiçbir şey yok. Çocukluğum arkadaşlarımla ormanda oynayarak geçti. 4-5 yaşlarındaydım, çiçek toplamayı çok seviyordum ve lale zamanıydı. Kırmızı laleleri çok severdim. Her gördüğüm kırmızı noktaya koşup laleleri toplamaya başladım, böylece bir baktım ki ormanda kaybolmuşum. Çok korkmuştum, hüngür hüngür ağlamaya başladım. Şansıma çevrede işçi hanımları varmış, onlar ara ara ormanda odun toplarlardı. Biri gelip elimden tuttu, "Sen kimin kızısın?" diye sordu, sonra beni lojmanların olduğu yere götürdü.

3. En sevdiğin çizgi film karakteri hangisi?

Ten ten, çizgi dizilerine bayılırım.

4. Ünlü olmak ister miydin?

İsterdim ama yüzümün çok bilindik olmasını istemezdim. Geçen gün Burak Yeter diye bir DJ ve müzisyenin söyleşisine gittik. Dünyanın farklı yerinde okullar açmış, çok ünlü dizilerin müziklerini yapıyor. Özel jetiyle seyahat ediyor ve seyahat ederken yazdığı bir müzik bile hit oluyor ama yürürken yanınızdan geçse tanımazsınız. Çok ünlü ama yüzü ön planda değil. Dolayısıyla bu denli başarılı olmak isterdim ama dışarıda rahat hareket edebilmek de isterdim.

5. Hergün olsa yerim diyebileceğin birşey var mı?

Şekeri abartılmamış peynir kremalı bir tatlı veya pasta yiyebilirim. Cheesecake veya trifle gibi.

6. Hangi ülkede yaşamak istersin?

İsviçre olabilir. Kadınların orada iş hayatında daha fazla değer gördüğünü okumuştum. Nüfus daha az, kazanç daha fazla. Kadınlar için daha güvenli ayrıca.

7. Çay mı kahve mi?

Ben kahveyi çok seven bir insanım ancak ufak bir sağlık sorunum var diye bahsedip duruyordum, sistit oldum. Bütün mesane incelendi sistoskopi ile ve üç aylık bir tedavi içerisindeyim. Tekrar etme riski de olduğu için doktor kahve, çikolata, çilek ve naneyi yasakladı. İşin garibi kahve içmeyince çay da zevk vermez oldu. Soruyu mecburen çay diye cevaplıyorum :) bu süreç içerisinde bir kere yarım fincan Türk kahvesi içtim, nadiren kaçamak yapabiliyorum yani ;)

Ayırdığım başka sorular da var ama gerisi başka bir zamana kalsın, yazı uzayıp sıkıcı bir hal almasın. Soruları cevaplamak isteyen herkesi davet ediyorum :)

4 yorum:

  1. Güzel oyunmuş :))
    Fırsat bulduğumda yapabilirim ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chat Cards, D&R'larda var ama çook saçma sorular da var :))

      Sil
  2. Güzel düşünülmüş. Hem arkadaşların birbirini daha yakından tanımasına da yarar.

    Ben de kahveciyim ama fazla içmek mideye yaramıyor. Son zamanlarda evde canım sıkıldıkça kahve içer oldum, midem hemen sinyal verdi. Ben de bu aralar bitki çaylarına döndüm. Şu an favorim zencefil çayı. Denemediysen öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefil çayı denemedim ama merak ettim deneyeceğim, önerin için teşekkürler :)

      Sil