4 Mart 2020 Çarşamba

Haşırt Dı Bilekbord - Zafer Algöz kitap yorumu

Ünlü oyuncu Zafer Algöz'ün ilk kitabı... Ben buna ikinci kitabından daha çok güldüm. Bu ara Antalya kitap piyasasında bulmak biraz zor, yeni baskısı yapıldı kitabın ama buralara henüz ulaşmamış anlaşılan. Kitap yine Oyuncunun komik anılarından oluşuyor, kelimeler öyle güzel seçilmiş ki sanki olay dün olmuş da sıcağı sıcağına dinliyorsunuz. Hoş bir sohbet tadında...


Kemal Sunal, Öztürk Serengil, Ajda Pekkan, Ayhan Işık ve Sadri Alışık gibi ekranlardan tanıdığımız birçok aktör ve aktristle anısı olmuş ve onların anılarını dinlemiş Algöz. Dizi çekimlerinde setlerde veya tiyatro kulislerinde ünlü yıldızlar birlikte adeta filmin içinde film olaylar yaşamış ve bunlar inanılmaz komik. Hele bir at binme macerası var ki, okurken gülmekten gözlerimden yaşlar geldi. 

Umarım ünlü aktör güzel projeler gerçekleştirmeye devam eder de biz de yaptığı işlerin takibine devam ederiz. Verimli geçirdiği hayatında kendisine sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum...

5 yorum:

  1. Bu kitap okunacaklar listemde ama bir türlü kısmet olmadı almak...

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendiğim bir oyuncu. Demek ki yazarlığı da iyiymiş, sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı da okumak istiyorum ama henüz alamadım. Anı kitaplarını çok severim. Böyle güldüren cinsten olursa daha tatlı olur :-)

    YanıtlaSil
  4. Ay benimde listemde. İnşallah bu sene alırım:)

    YanıtlaSil