30 Mart 2020 Pazartesi

Simena (Kale) gezimiz

Geçmiş yıllara ait bir geziden bahsediyorum :) Ben o zaman fıtıktan dolayı yürümekte zorlandığım için sadece 10 dk.'lık yürüme olan bir geziye katılmıştım. Fıtık olduğum zamanlar hasta olduğumu yazmıştım, sahi iyileştiğimi yazmadım sanırım. Uzun uzun dert anlatıyorum burada ama iyi olduğumu yazmak aklıma gelmemiş olabilir, havuzda 6 ay yüzme ve iyi bir fizyoterapistle çözdüm sorunumu çoktan :)


Bu dekorun olduğu kafeye gelip kahve keyfi yapmıştık yeni tanıştığım bir arkadaşla. Diğerleri çevreyi keşfedip denize giriyorlardı. Çok merdiven inmek ve çıkmak gerektiği için denize de girmemiştim. Yanımdaki arkadaş da yeni ufak bir ameliyat olmuştu, sohbet edip bol bol dinlenmiştik.


Oturduğumuz yerde manzaranın bir tarafı da böyleydi, güzelliğini söze dökmeye gerek yok sanırım...

Şu anda evden çalışıyorum. Tezimle ilgili yapmam gereken çalışma çok az kaldı, hatta bugün biter sanıyorum. Yazma işi daha çok var ama... Şimdi bilgisayarımı bu kafede açmış çalışıyor olsaydım bu manzaraya karşı :D Fotoğrafları görünce mutlu oldum, o yüzden gözümüz gönlümüz açılsın dedim... Sağlıklı, mutlu haftalar :)

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun umarım rahatsızlığınız bir daha tekrarlamaz. Simena? Duymamıştım. Korona bir geçsin gezelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşallah birkaç yıldır iyiyim. Simena; Kekova, Demre yakınlarında yani Antalya'da. Kekova köyü'nden deniz yoluyla ulaşım sağlanıyor genellikle.

      Sil
  2. Sağlıklı mutlu haftalar sana da canım.... O kafedeymiş gibi hayal et kendini, bence rahatlatır seni biraz ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal ediyorum canım, ara ara resimlere bakıyorum :)

      Sil
  3. Hem fıtık olurum hem gezerim diyorsunuz yani:)) Geçmiş olsun.Fıtık çok ilerlememişse ameliyatsız da ,dikkatli olmak kaydıyla,geçiyor.Eşimden biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ara çok sıkılmıştım, bir gezi şart olmuştu :))

      Sil
  4. Fotoğraflar gerçekten iç açıcı. Sağlık sorununun geçmesine sevindim. Umarım tekrarlamaz. Şu günler geçse keşke, senin yürüyüş yazılarını okumayı özledim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah ah yürüyünce bol bol yazayım :) hepsini yazmıyordum :)

      Sil
  5. memleketimin en güzel yerlerinden birtanesi oraya 1 kere gittim tekrardan gitmek istiyorum

    YanıtlaSil