3 Kasım 2019 Pazar

Zümrüt Yeşil - Kerstin Gier kitap yorumu

Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin 3. kitabı Zümrüt Yeşil. Gwendolyn ve Gideon'un maceralarını yine merakla okudum ancak serinin diğer kitaplarına göre elimde biraz sürünen, okuması uzun süren bir kitap oldu. Sanırım bunun sebebi kitabın ilk yarısında diğer iki kitaptan farklı bir olayın gelişmemesi ya da yavaş gelişmesi. Daha sonra kitabı finale yaklaştıran heyecanlı kısımlar geldi. Bu cümlelerim sizi yanıltmasın, normalde çok hafif, eğlenceli ve kolay okunan bir seri. Benim işlerin yoğunlukta olduğu bir döneme de denk geldi, diğer bir sebep ise Instagram'da istemediğim kadar çok zaman geçirmem :)


İlk iki kitabın yorumlarına link vermek istiyorum ve bu kitaptan fazla bahsedip süprizleri bozmak istemiyorum:


Serinin kesinlikle okunması gerekiyor, şiddetle tavsiye ediyorum, yazarın az rastlanan bir hayalgücü var. Yakut Kırmızı 2018'in en beğendiğim kitabı olmuştu. 

Gideon kitabın başlarında Gwendolyn'den uzak durmaya çalışsa da daha sonra aşkları pekişiyor ve St Germen Kontu'nun maskesi düşüyor. Yine Ortaçağ'da bir baloya katılıyor çiftimiz, bu balo veya partilerde gelişen olaylar çok ilginç ve komik oluyor. Bu seferkinin sonunda Gwendolyn için hayatın sona erdiğini düşünürken olaylar bambaşka bir boyut kazanıyor. 

"Zaman durdurulamaz ama aşk için bazen durduğu olur" Pearl. S. Buck

"Aşık olanlar ölemez çünkü aşk, ölümsüzlük demektir" Emily Dickinson

İyi haftalar :)

8 yorum:

  1. aşksa ben altından kalkamayabilirim fakat o nasıl tetikleyici bi kapak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vıcık vıcık aşk yok, zaman yolculuğu ön planda :)

      Sil
  2. Çok fazla denk geldim bu seriye ama henüz okuyamadım. Elimdeki kitapları bitirebilirsem eğer bir göz atayım. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yazarın tüm kitaplarını okudum ve bir tek bu seri kalmıştı. Bunuda en kısa zamanda okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu seriyi çok sevmiştim. Bütün kitaplarını arka arkaya okumuştum. İyi ki öyle yapmışım diyorum. Ara verseydim ya da uzun sürede okusaydım bu kadar keyif almayabilirdim.

    Bu arada üç kitabın kapağı da efsane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her anlamda çok iç açıcı bir kitap :)

      Sil