12 Kasım 2019 Salı

Mim: Hakkımda bilmediğiniz 11 şey

Merhaba bu mimi cevaplandırmak istiyorum ve yine Şemsiyenin Altındaki Kız blogunda rastladım, cevaplarını okumak hoşuma gitti. Soruları cevaplayacak olan için sorular biraz zorlu gibi göründü bana ama başlayınca, cevaplar kendiliğinden klavyemden akar diye düşünüyorum bakalım nasıl olacak...


1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

Tembelliğim demek geldi aklıma ama artık tembellik yapmıyorum pek. Eskiden birşeye başlamak zor gelirdi, bayağı aştım bu durumu. Çok uyumam olabilir, erken de uyuyamam, bu yüzden sabahları geç kalkıyorum. Biraz erken kalkayım desem, gün içinde performansımı etkiliyor. Normal bir insanın uyku ihtiyacından fazla uyuyorum, sabahları açılmam da uzun sürüyor.

2. En büyük takıntın nedir?

Sağlıklı olma takıntım var. Kendimde veya ailemde sağlıkla ilgili en ufak sorun moralimi bozuyor, belki de hastaneye gitmenin bende stres yaratması yüzünden.

3. Kimsenin bilmediği sırların var mı?

Var ama genelde şeffaf bir yapım var. Birçok kimsenin ağzını açmadığı konuları rahatlıkla konuşurum. 

4. Hayattaki en büyük başarın nedir?

Akademik kariyer olarak birçok başarım var. Yüksek lisans yapmak, birçok yerli ve yabancı dergide makale yayınlamak, doktorayı bitirme aşamasında olmak... Doktora bitince en büyük başarım o olacak. Hevesle birçok şeye başlayıp bitirmekte zorlanıyordum, ilk gençlik dönemimde ders çalışmaktan sıkılıyordum. Şimdi çalışırken zamanın nasıl geçtiğinin farkına varmıyorum sanırım en çok bunu başarabilmek güzel. 

5. Seni en mutlu eden şeyler nelerdir?

Sevdiğimle vakit geçirmek. Yoğun bir günün ardından sosyalleşmek, arkadaşlarımla buluşup güzel bir mekanda eğlenmek ve yoğun bir haftanın ardından doğa yürüyüşü yapmak. Dans etmek. İşlerimi planlanan süreden önce bitirmek ki bu bende yeni birşey, böyle devam eder mi bilmiyorum :) 

6. En sevdiğin ünlü kim?

Önceden sanatını beğendiğim ünlülerle iletişim kurardım, o derece kendimi yakın hissederdim ama bunun sonrasında hep pişman oldum. O kişiye saygım kalmadı, dolayısıyla ürettiklerinin de takibini bıraktım. Instagram'da takip ettiğim, sevdiğim ünlüler var ama yorum yazmam, mesaj atmam. Sanırım, mütevaziliği ve bilgisiyle en sempati duyduğum ünlü, kimya nobel ödülünü kazanan bilim adamımız Aziz Sancar.

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün bir eşyan var mı?

Genelde pozitif, çalışkan ve hayata gülen insanlara hayat da gülüyor diye düşünüyorum. İyi rastlantıların da o insanların enerji alanıyla ilgili olduğunu sanıyorum, yani herkes kendi şansını kendi yaratıyor. Bu insanlardan biri olduğumu söylemiyorum ama olmak isterdim. Şans getirdiğini düşündüğüm bir eşyam yok ama sokakta bulduğum parayı şans parası olarak saklama gibi bir huyum var. Bir de Hac ziyaretine giden yakınımızın getirdiği hurmaların çekirdeklerini hala saklıyorum :)

8. Hayalindeki meslek ve nedeni?

Hayalimdeki meslek, şu an yaptığım meslek çünkü yapmaktan zevk alıyorum.

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Şöyle dışarı çıkıp bir hava almak, akşam da olabilir. Bir arkadaşımı arayıp derdimi anlatmak. Whatsapp sohbeti, Instagram'da takılmak ve kitap okumak.

10. En sevdiğin film ya da dizi?

Star Wars serisini çok seviyorum, bir de James Bond serisini.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

- Buradan çook uzakta egzotik bir adaya tatil masraflarını karşılarsak 1 haftalığına gitmek ister misin? :D
- Evet :D

18 yorum:

  1. Enerjim olsa doktora yapmayı isterdim ben de.

    YanıtlaSil
  2. Cevaplarızı okumak ne güzeldi.. Buna vesile olduğum için çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizinkileri okumak da güzeldi :)

      Sil
  3. Star Wars serisini izlemek istiyorum ben de

    YanıtlaSil
  4. Hayalindeki mesleği yapanlara çok imreniyorum, harika bir şey bu :)) Kitap okumak moralim bozukken beni de rahatlatıyor, uzaklaşmamı sağlıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin sevdiği işi yapması lazım aslında. Birkaç sayfa kitap okumak bile benim de ruh halimi hemen değiştiriyor :)

      Sil
  5. Şu an o egzotik adaya gitmeyi çok isterdim :D tatile ihtiyacım var ...

    YanıtlaSil
  6. egzotik adaya sevdiklerinle gidiceksinn tadından yenmez :) kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ada fikri bana da cazip geldi, sanırım bir çoğumuzun biraz dinlenmeye ihtiyacı var. Mevsim geçiş yorguluğu olsa gerek. Güzel bir mime güzel cevaplar. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre farklı bir ortamda bulunmak harika olurdu. Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ders çalışmaktan zevk alma kısmı bilginizle doğru orantılı diye düşünüyorum. İnsan yeni bir şey öğrenirken zorlanıp sıkılıyor ama bilgisine bilgi eklerken zevk alıyor.

    Cevaplarınızın samimiyetini çok sevdim. Bir çok konuda da sizin gibi düşünüyorum. Özellikle ünlüler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) Dersler, çalıştığınız konunun uygulamasını yapınca güzel. Ortak fikirlere sahip olmamıza sevindim, keşke mimi siz de yapsanız...

      Sil
  9. İlk soruya tembelliğim demediğim günler gelir umarım :-)

    Hahahahaha son soru ve cevabı bombaymış. Keşke gerçekten böyle bir soru soran olsa :- )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönem iyi gidiyormuşum ama tembellik bana da uğruyor hala :) Son soru bomba ama gerçekleşmedi neyse hayali bile güzel diyelim :D

      Sil