5 Kasım 2019 Salı

Cinayet Süsü film yorumu

Dün akşam yine komşumla gittim filme. Açıkçası filmin konusunu okuyup gittiğim için, suç-gerilim türünde bir film zannediyordum. Arkadaşım komediymiş deyince pek inanasım gelmedi, ciddi modda başladım izlemeye. Bu arada Şule Uzundere'ye buradan çok teşekkür ediyorum, filmi bana O önermişti.


Gelelim filmin konusuna... İstanbul'da farklı yerlerde vücutları boyanmış ve etrafa renkli boyalar serpilmiş olarak, farklı biçimlere sokulmuş cesetler bulunur. Bir seri katili yakalamak için emniyetteki cinayet masası ekibi işe koyulur. Vakanın zorluğu karşısında yurtdışından bir suç uzmanı da ekibe katılır. Ayrıca Ankara'dan gelen bir emniyet ekibi delilleri inceler. Yabancı filmlerde izlediğimiz polislerin aksine cinayet masası ekibinin birçok acemilikleri olur ve ben bir yerden sonra kıkır kıkır gülmeye başlarım. Filmi anlatmayayım ama aradıkları kişi telefon açıp konum atana kadar başarılı olamazlar. 


Ben filmi çok beğendim, çok da komik buldum. Diğer yandan eleştiri içeren bir film, tavsiye ediyorum.

9 yorum:

  1. Memleketten uzak olmamın dezavantajlarında biri de sinemaya gidemiyor olmak. Ben bu filmi ancak seneye izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Polonya filmlerini izleyebilirsin aslında, dil öğrenmeye de katkısı olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bu filmi gördüm de ne bileyim gitmeyi düşünmemiştim... Ama güzel yorumlar da okuyorum :) Şu parazite gitmeyi bir becereyim de buna da haftaya giderim olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parazit'e dikkatimi çektiğiniz için teşekkürler... Konusuna baktım, ilgimi çekti ayrıca Altın Palmiye ödülü almış. Ben de buna gideyim :))

      Sil
  3. Okuduğum ilk olumlu yorum sizden geldi, birçok arkadaşım para ve zaman kaybı olarak değerlendirdi filmi :)

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi izlemeyi çok istiyorum ama şu aralar sinemaya gidecek zamanım yok. Nete düştüğü zaman izlerim inşallah.

    Demin Şebnem'e de yazdım. Parazit hakkında inanılmaz övgüler okuyorum. Eğer imkan bulursan mutlaka izle o filmi. Ben de senin yorumunu okur izlemiş kadar olurum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim mahallemize yakın sinemalara gelmedi Parazit, gelince onu da annemle izleyeceğim :)

      Sil
  5. Notumu aldım. Umarım nette bulabilirim

    YanıtlaSil