5 Ekim 2019 Cumartesi

Çekilişimin Kazananı

Merhabalar, çekilişim sonuçlandı. Katılım şartlarını yerine getiren az kişi olsa da bu kişilerin dikkatli davranıp şanslarının yüksek olması güzel oldu bence. Çok teşekkür ediyorum, katılımınız benim için önemli ve değerliydi. Bloğumun 4. yaşı için güzel dileklerde bulunan herkese de ayrıca teşekkürler. Kazanan arkadaşımız:


ŞULE UZUNDERE BLOG


Şule Hanım'ı tebrik ediyor, katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum. Çekilişi nasıl yaptığımı merak ediyorsanız, isimleri hazır kesilmiş aynı boyutta kağıtlara yazıp, dikkatli bir biçimde katlayıp, şapkamın içinde iyice karıştırdım ve annem çekti.

Herkesle başka çekilişlerde görüşme dileğiyle, mutlu haftasonları diliyorum :)

6 yorum:

  1. İlk kez bir blog çekilişi kazandım :-)

    Hediyelere bayılmıştım ve keşke bana çıksa demiştim. Dua saatime denk geldi demek ki. Tekrar teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan, keyifle oku :) Şansının daim olması dileğimle...

      Sil
  2. Güzel çalışmalar Tebrikler

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler:)
    Bu arada bloğuna mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil