15 Temmuz 2019 Pazartesi

Cingöz Balık - Hüseyin Yurttaş kitap yorumu

Bu kitabı Kitap Eylemi Blogu'nun çekilişinde kazandım ve elime geçer geçmez okuyup bitirdim. Sıcakların olumsuz etkisiyle çoktandır bir kitap bitiremediğim ve çoktandır çocuk kitabı okumadığım için severek okudum. Kitap, masallardan oluşuyor, fabl olarak da nitelendirilebilir. Masal kahramanlarının birçoğu balık, karınca, uğur böceği, serçe gibi günlük hayatımızda karşılaşabileceğimiz hayvanlar. Bunların hayatlarına dair öyküler ancak bazı yerlerde hayatları insan hayatını yansıtıyor ve çocuklara dersler veriyor. Kitabı genel olarak beğendim, büroma getirdim ve buradaki çocukların birine hediye edeceğim. Bu apartmandaki çocuklar çok sempatik ve benimle ayaküstü sohbet etmeye bayılıyorlar :)


Sizinle ayrıca benim günüme damga vuran şarkıyı paylaşmak istiyorum.



Hayırlı akşamlar...

4 yorum:

  1. Masalları severim. Bunu da ekleyeyim listeme. Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. arada ben de okusam böyle çocuk kitapları ne güzel ne keyifli olur aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çocuk kitapları almaya karar verdim arada :)

      Sil