25 Temmuz 2019 Perşembe

12 Kızgın Adam Filmi

Dün izledim ve çok beğendiğim bir film oldu. Bir idam mahkumunun kaderini belirleyecek olan juri üyelerinin odasında geçiyor film, diyaloglar zekice kurgulanmış. Serin bir mekan bulup kendiniz açın veya arkadaşlarınızla film izleme partisi yapıp izleyin ve izlettirin. Film makinesi sitesinden dublajlı, sorunsuz izleyebilirsiniz.


Düz mantık kullandığımızda ne kadar yanılabileceğimizi gösteriyor film, bazen olayların derinine indiğimizde göründüğü gibi olmadığını anlamayı... Fazla ipucu vermek istemiyorum, çünkü kesinlikle izlenmesi gereken bir film. 



Sevgiler

10 yorum:

  1. Bu tarz filmleri izlemeyi istiyorum fakat Netflix'ten bir süredir kopamamaktayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Netflix olmadığı için bilemiyorum ama arada farklı kaynaklardan filmlere de yer açın derim :)

      Sil
  2. Filmi gördüğümü biliyorum ama detayları ve finali hatırlamıyorum. Yeniden izlenmeye değer diye düşünüyorum. Hatırlattığın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bazen değil Her zaman olaylar göründüğü gibi değildir çok güzel bir tanıtım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim filmlerden. Tek bir mekanda geçmesi ve eski zamanlara ait olması başta gözümü korkutmuştu ama hiç sıkılmadan izledim ve çok etkilendim. Özellikle senaryo ve oyunculuklar mükemmeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim ve etkilendim :) Diyaloglar çok zekiceydi

      Sil