18 Temmuz 2019 Perşembe

Alıntılar

Merhaba, okuduğum kitaptan bazı alıntılar yazacağım. Bunlar daha önce de blogumda bahsettiğim Odaklanmanın Gücü adlı kitabımdan...


* Eğer güven kazanmak, ilerlemenizi hızlandırmak ve enerjinizi azami seviyeye çıkarmak istiyorsanız; korkularınıza karşı koymanız gereklidir. Şimdi bitmemiş işlerinizi bir kez ve herkes için halletmek maksadıyla bir karar verin. En iyi atışınızı yapın. Tamamlayın ve devam edin.

*  Sahip olduğunuza ve istediğinize odaklanırsanız: kendiniz için bir vizyon oluşturabilir, bir plan çıkarabilir ve onun için uğraşabilirsiniz.

*   Daha önce belirttiğimiz gibi ünlü macera adamı ve kaşif John Goddard, dünyadaki en büyük hedef belirleyicilerinden biridir. Kendi yaşamında, yirmi kişinin toplamda yapacağindan daha fazlasını başarmıştır. Engelleri nasıl aştığı sorulduğunda, "Saplanıp kalırsam, ardından yedi günde bitirebileceğim tek ve basit bir hedefe odaklanarak yeniden başlarım. Başka hiçbir şey düşünmem ve bu genellikle beni yeniden ivmelendirir." demiştir.

*  Olumlu bir günlük alışkanlığı yaratmak için, her günün sonunda başardığınız şeyleri yazmak üzere birkaç dakikanızı ayırın. Çoğu kişi başaramadıklarını yazacak ve bu konuda kötü hissedeceklerdir. "Buna ulaşamadım, buna da ulaşamadım." Günlük başarılarınıza odaklanmak, daha büyük hedeflerinize ulaşma yolunu döşeyen pozitif zihinsel adım taşları yaratır.

Yapamayacağınızı düşündüğünüzde -> Geçmişteki büyük başarılarınızı hatırlayın.

*  Önceki bölümde de belirttiğimiz gibi, ihtiyaç duyulduğunda tecrübesi sizi çukurdan kurtaracak birkaç büyük insanla kendinizi kuşattığınızdan emin olun.

*  "Eğer içinizden 'sen resim çizemezsin' diyen bir ses duyarsanız, herşeye rağmen çizin. O ses susacaktır." Vincent van Gogh

 Şimdilik bu kadar, mutlu umutlu bir gün diliyorum :)

4 yorum:

  1. Paylaşıma teşekkürler... "Yapamayacağınızı düşündüğünüzde; Geçmişteki büyük başarılarınızı hatırlayın."

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ben bu tavsiyeler harika unutmayacağım teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim 😊 benim için de hatırlama amaçlı ilham verici oluyor

      Sil