28 Nisan 2018 Cumartesi

Jungle (Orman) Filmi

Yine benim gibi doğa aşıklarına hitabeden bir film izledim, bunu da çok beğendim. Blogların birinde yorumunu okuyup izlemeye karar verdim ama adını not almadığım için hangisi bilemiyorum. Bu filmle ilgili yazı yazanlar yorumlara linkini bırakırsa tekrar zevkle okurum. 

Başrolde Harry Potter'ı oynayan Daniel Radcliffe olduğu için benim için filmin cazibesi biraz daha arttı. Film az önce bitti ve çok etkilendim aslında, şu an yazısını yazmakta zorlanıyorum diyebilirim. Sahneleri gözümün önüne getirince geriliyorum biraz :) 


Gayet hoş bir macera filmi gibi başlıyor, orman da beni germiyor aslında, ormanda yürümeyi çok sevdiğim için... Maceraya atılmayı seven ve evden çok uzak diyarlarda tanışan 3 kafadar, Amazon'da bir ormanda yürümeye karar veriyor. Yossi'yle (Daniel Radcliffe) gizemli bir şekilde tanışan rehber, O'nun aklını çeliyor bu seyahat için. Oldukça heveslenen Yossi'de diğer iki arkadaşını ikna etmeyi başarıyor. Ormanda bir süre herşey çok güzel gidiyor, daha sonra gerilim başlıyor. Ben ormanı çok sevdim ve uzun süre gergin müziklere rağmen gerilmedim ama sonlara doğru sesli izlemeye başladım " ayyy, ahhhh, tühhh " :D  

Fragmanını da aşağıya bırakayım. İzlemek isteyenlere iyi seyirler...


8 yorum:

  1. Ben de yakın zamanda seyrettim bu filmi.
    İnsanların cesaretleri karşısında da şapka çıkardım :)
    Güzel, hafta sonu sıkılmadan izlenecek bir film

    Hemen linkimi ekleyeyim:
    http://sibelynka.blogspot.com.tr/2018/03/orman-jungle.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yossi'nin yaşama tutunma çabaları da takdire şayandı. Link için teşekkürler, okumaktan keyif aldım :) Sevgiler

      Sil
  2. "benim gibi doğa aşıklarına hitabeden bir film" demişsin ya ilgimi çekti. Orman ve gerilim işin içinde olunca seyretmeye değer gibi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence seyretmeye değer, oldukça da etkileyici :)

      Sil
  3. Selam. Uzun zamandir izleme listemde ama çocukla izlenecek film olmadığı için problem oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinize ayırabileceğiniz bir zaman dilimi diliyorum :)

      Sil
  4. Lost geldi birden aklıma :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil