5 Nisan 2018 Perşembe

Blog yazarlarını tanıma mimi

Merhaba, bu mimi Farklı Diyarlar blogunda görüp yapmaya karar verdim, yapmayan herkesi mimlemiş. Bayağı zaman öncesinden bu mim bloglarda dolaşıyor, ben de finali yapacağım herhalde :) 

1 Nerelisin?
Tokatlı'yım, babam oralı. Ben  hiç Tokat'ta yaşamadım, Bursa'da doğdum. En uzun süre Antalya'da yaşadım. 'Sen nereli hissediyorsun kendini?' derseniz 8 sene yaşadığım İstanbullu hissediyorum.

2 Burcunuz?
Kova, Uzay Bilimleri'nde okuyup burçlara inanan yoktur, ben de onlardan biriyim. Yakın tarihlerde doğanları benzer karakterlerli yapanın bebeklerin anne karnında aynı mevsimleri geçirmesi olduğuna inanıyorum. Biliyorsunuz ısı değişimleri farklı hormonların salgılanmasını arttırıp azaltıyor.

3 Bloglarda en çok ilgini çeken nedir?
En çok kitap yorumu yapan bloglar ilgimi çekiyor, günlük hayattan bahseden yazıları da okuyorum. Yazılarıma yapılan yorumlar çok ilgimi çekiyor, şimdiye kadar hep beni moral olarak yükselten yorumlar geldi. Zamanım oldukça okuyup yanıtlamayı çok seviyorum.

4 En sevdiğin mevsim?
Baharlar; ilkbahar ve sonbahar. Havanın ılık olduğu zamanlar. Sonra da kış, artık biraz da bahar gibi geçtiği için, bir de karı çok seviyorum, sıcağı hiç sevmiyorum.

5 Yabancı dil biliyor musun?
İngilizcem çok iyi. Anadolu Lisesi'nde ilkokulu bitirir bitirmez 1 sene hazırlık okuduğum için. Biraz da Almanca biliyorum, çok az da Slovakça.

6 Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?
Genelde kitap okuyorum, pazar günleri geziyorum veya yürüyüş yapıyorum. Bazı haftaiçi akşamlar arkadaşlarımla buluşuyorum birşeyler içiyor veya yürüyüş yapıyoruz. Bunların dışında sosyal medyadayım; instagram, facebook, blogger.

7 En son hangi kitabı okudun?
Gogol'ün Bir delinin hatıra defteri'ni okudum. Antalya kitap topluluğu ile de tartıştık kitabı, burada da yorumumu paylaştım. Ondan önce başlayıp hala okuduğum kitap ise Balzac'ın Vadideki Zambak'ı.

8 Hayatında pişman olduğun birşey var mı?
Uzun süre bir ilişki yaşamadığım bir dönemde, bir arkadaşımın bana yakınlaşmaya çalışması ile O'na aşık olmam ve o esnada babamın kanser olduğunu öğrenmemiz ve o zorlu süreçte bu arkadaşıma sığınmaya çalışmam. Ben ilgi gösterince kaçan karaktersizce bir davranış göstermesine rağmen üstüne gitmem, o kötü günlerimde bir de O'nun beni ezmesiyle baş etmeye çalışmama sebep oldu. Gerçekten hiçbirşeye değmeyen bir insanmış, keşke hemen uzaklaşsaymışım.

9 Tuttuğun takım var mı?
Çocukken Fenerbahçe'yi tutardım, şimdi Beşiktaş yakın geliyor. Ama en sevdiğim uluslararası maçları izlemek ve milli takımı tutmak.

10 Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazabilir misin?
Anahtarlarım, cüzdanım, kulaklıklarım, selpak; bunlar herkesin çantasının vazgeçilmezleridir aslında. Bu ara diyette olduğum için ara öğün atıştırmalıklarım ayrıca ruj var bir süredir. Havaların ısınmaya başlamasıyla su ve bazen kitabım.

11 En sevdiğin içecek?
Kahve, çay ve bazı akşamlar bir kadeh kaliteli şarap iyi gidiyor :)

12 Son olarak blogundan para kazandın mı?
Hayır. Adsense reklamları eklemeyi düşündüm ama sonra kazanacağım paranın yazıların arasında reklamların çıkmasına değmeyecek bir meblağ olduğunu düşündüm. 

Blogdaki yazarların ve özellikle takipçilerimin bende özel bir yeri var. Buradaki sıcak ortamı başka hiçbir sosyal medyada bulamadığımı ve blog ortamını çok sevdiğimi belirterek bitireyim mimi :) Severek cevap verdiğim bir mim oldu, biraz da içimi döktüm. Yapmayan herkesi davet ediyorum.

Sevgiler 

12 yorum:

  1. Bir Delinin Hatıra Defteri'ni çok beğenerek okumuş ve tiyatroda da izleme fırsata edinmiştir. Vadideki Zambak'a gelince o başlı başına olağan üstü betimlemelere sahip hoş bir kitap. Umarım beğenini kazanır. Yanıtlarındaki içtenliği hissederek okudum Işın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vadideki Zambak'ın şu an en akıcı kısmındayım, ben de severek okuyorum. Sevgiler :)

      Sil
  2. Vadideki Zambak'ı ortaokuldayken okumuştum. O zaman dönem ödevimdi ve özetini yazmalıydım. Sanırım zorunluluktan dolayı okuduğumdan baştan pek alışamamıştım ama kitap ortalarından itibaren gerçekten güzeldi. Sanırım ilk sayfaları hep tasvirle geçiyordu. Güzel bir mim olmuş, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başları sıkıcı gerçekten hatta ekşisözlük'te en sıkıcı roman diye yazmışlar :)) sonrasında hareketleniyor yavaş yavaş. Mimi beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Vadideki Zambak fazlaca tasvir içerse de kadının yazdığı mektup biraz garip olsa da okunmayı hakkeden bir klasik bence
    Ahh bu arkadaşlara duyulan o aşkımsı şey yok mu dünyanın en beter duygusu yeni gördüm blogunuzu takibe alıyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloguma hoş geldiniz :) Vadideki Zambak'ın okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum ben de. O pişmanlıkla ilgili maddeyi yazarken bir tuhaf oldum zaten, hatırlamak istemediğim, bir insanın çirkin yüzünü gördüğüm benim de rezil olduğum bir konu. Neyseki çok geride kaldı. Sevgiler ;))

      Sil
  4. Harikasınız ☺ Mimi yaptığınız için çok teşekkür ederim. Okurken keyif aldığım bir yazı oldu. Elinize yüreğinize sağlık 😀 gerçek hayatta görmediğimiz insanların yazılarını okumak onları ve fikirlerini tanımak harika bir his 😊😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, ben de teşekkür ederim, zevkle yaptım. Yorumun yüzümü güldürdü :)), sevgiler

      Sil
  5. cevaplarınızı keyifle okudum, ne kadar samimiyetle cevaplamışsınız, elinize sağlık, sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Sevgiler :)

      Sil
  6. Blogunuzun izleyicisi oldum. Siz de benim yazı ve şiirlerimi okumak için blogumu izlerseniz sevinirim. Dost selamlar.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz :) En kısa zamanda blogunuzu inceleyeceğim.

      Sil