31 Mart 2018 Cumartesi

BLOGUMUN 3. YAŞ ÇEKİLİŞİ

Selam sevgili dostlarım, 22 Ocak'ta blogum 3 yaşına girdi! Gün itibariyle geride kaldı ama 3 yaşındayız :)  Artık vaktidir, çekilişle birlikte duyurma zamanı geldi. 2015'te başladığım günden bu yana 200 yazı yazmışım.

Okumak isterseniz, şimdiye kadar en çok tıklanan üç yazım:


*        *        *

Çekilişimin diğer sahibi Kitaplarım Olmadan Asla bloğu yazarı Emine hanım (http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com.tr). Kendisine katkısından ve çekilişi zenginleştirdiğinden dolayı teşekkür ediyorum.

Hediyelerimiz Michael Ende'nin Bitmeyecek Öykü kitabı ve Emine Hanım'ın el yapımı kitap ayıracı. 



Kitabı Ezgi Mola'nın söyleşisine gittiğimde O tavsiye etmişti. 

Katılmak için YENİ YAZI ve KİTAPLARIM OLMADAN ASLA bloglarını takip etmek ve bu yazının altına yoruma katıldım yazıp email adresinizi bırakmanız yeterli. Bir çekiliş hakkına daha sahip olmak istiyorsanız, çekiliş duyurusunu blogunuzda paylaşıp linkini yorumlara bırakın lütfen. 

Çekiliş 22 Nisan'da sona erecek. Sonucu ise 23 Nisan'da açıklamayı planlıyorum. Herkese bol şans!

5 yorum:

  1. Katılıyorum. telcee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, blogunuzu güncel kalabilen kitap blogları sayesinde keşfettim :)) Şansıma çekilişe de denk geldim, öyleyse katılıyorum :))
    Şartlar yerine getirildi, katıldım. esothepink@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma ve çekilişimize hoş geldiniz! :))

      Sil
  3. Şansım yoktur ama hadi katılayım :)
    beydaninkitapligi@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Katıldım. ^-^
    dilsatada@gmail.com

    YanıtlaSil