22 Mart 2018 Perşembe

Benden güncel haberler :)

Merhaba arkadaşlar! Çoktandır sesim soluğum çıkmıyor farkındayım. Bu arada birkaç güzel kitap okudum ve hepsini sırayla yorumlayacağım. 

Yazamamamın en önemli sebebi sanırım sağlık sorunları. Çeşitli hastanelerde arkadaşlarıma başvurduğum için sağolsunlar titizlilik gösterip check-up benzeri bir kontrolden geçirdiler beni. Neyseki çok önemli bir rahatsızlığım yok. Kan tahlillerinde D vitamini eksikliği ve insulin oranı yüksek çıktı. D vitaminini bir lokma ekmeğe 1 damla damlatılıp alınan bir takviye ile alıyorum. İnsulin oranının yüksek olması ise aynı oranlarda devam ederse başta şeker hastalığı olmak üzere birçok hastalığa davetiye çıkarıyormuş. Karın bölgesi yağlarında kurtulmak gerekiyormuş bu sebeple. Diyetisyen bir arkadaşım da bu yüzden neredeyse kolumdan tutup beni muayenehanesine getirdi. Sağolsunlar, bazen çevrenizdeki insanlar sizi sizden çok düşünüyorlar :) Böylece diyete de başladım.

 

Sizi sağlık sorunlarımla boğmak istemiyorum ama hiçbiri geçmeyecek rahatsızlık değil çok şükür. Asıl gittiğim kalça ve bacak ağrısı sorunum ile ilgili röntgen ve emar çekildi, çok önemli birşey bulunamadı. Bel bölgemde fıtıklaşmamış bir taşma var ve bugün muayene sonucu ondan kaynaklanan bir siyatik olduğu tesbit edildi. Bunun da başka bir hastanedeki arkadaşım teşhisini koydu ve kalçanın biraz daha kapsamlı bir emarını istedi. Bu da herhangi başka birşey var mı, tetkik etmek için. İlk önce ilaç tedavisine başlayacağız, geçmezse fizik tedavi olacağım.

Son yazdığım Şebnem Özkan'ın Yükseliş Gönlün Şifası kitabının yorumu için yazardan bir teşekkür yazısı aldığımı burada belirtmeliyim sanırım. Ayrıca yazar, kitap yorumu yazımı Facebook hesabında paylaşmış ve yazının okunma sayısı 226'ya ulaştı! 

Dostlar, bunların dışında yazamadığım süreçte birkaç kez yürüyüşe ve geziye gittim, bunların yazıları da gelecek sırayla... 

Geçen sene olduğu gibi bu sene de bölümümde bir uygulama dersi vermeye başladım. Geçen sene verdiğim dersin aynısı ama ben bu sene çok daha kendinden emin bir şekilde anlatıyorum, bunun geri dönüşümünü de öğrencilerimden alıyorum. Geçen seneye göre öğrenciler daha hevesli, uygulama yaptıkları işlemlerde de daha hızlılar.  

Son zamanların önemli olaylarından bahsetmediğim bir tek Antalya Kitap Topluluğu'na katılmam kaldı sanırım. İki haftada bir seçilen bir kitabı grup olarak okuyup daha sonra bir araya gelerek tartışıyoruz. Gerçekten iyi arkadaşlar edindim bu sayede, şanslıyım :) İki hafta benim okumak istediğim kitapları önermem ve bunların kabul edilmesi de bu grupla yapılan sohbetlere hevesimi arttırdı.

Önümüzdeki günlerde, gezi ve kitap yorumu yazılarına ek olarak Kızımın Cicileri bloguyla ortaklaşa yapacağımız çekiliş yazısına yer vereceğim. Ben sizin için bir kitap seçip aldım, ki bu Ezgi Mola'nın söyleşisine gittiğimde dinleyicileri için tavsiye ettiği kitap. Kızımın Cicileri blogunun sahibi Emine hanım da sizin için el emeği bir kitap ayıracı hazırladı. Detaylar çok yakında :) 

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun :/
    Hastahanenin bir köşesine bulaşınca maalesef peşpeşe peşpeşe bir sürü şey geliyor ... Bu günlerde ben de aynı haldeyim, seni anlıyorum o sebeple. Şükür ki birşeyin yokmuş, buna sevindim. Ufak tefek sorunlar aşılır bir şekilde.

    Sağlıkla ve sevgiyle kal ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moral verdiginiz için çok teşekkürler, sevgiler ❤

      Sil