29 Ocak 2018 Pazartesi

Yükseliş Gönlün Şifası - Şebnem Özkan


Biliyorsunuz bu kitabı ben yeniyıl çekilişinde kazanmıştım. Yazarın dili akıcı olmasına rağmen bir süre kitaba odaklanamadım. Sanırım bu tarz bir kitap okumayalı bayağı olmuştu ondan. Daha sonra kitabı altını çizerek zevkle okudum, kitabı bitirince ise yazarın diğer kitaplarını araştırıp almak istedim.

"Dünyada yaşananlardan artık baygınlık geçirecek vaziyettesiniz! Ama ayılsanız da bayılsanız da bitmek bilmiyorlar gibi mi geliyor?

Artık neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemez vaziyettesiniz...

Merak etmeyin doğru yoldasınız! Mezuniyet programının içine alınmışsınız demek ki."

Yaşadığımız çağda her şey çok çabuk değişiyor ve olaylara hep aynı çerçeveden bakmak bize sıkıntı  vermeye başlıyor, çok severek yaptığımız işlerimizi bile bırakıp başka işlerde mi devam etsek diye fikirler geçiyor kafamızdan. Yazar, yaşadığımız dünyada çerçevelerimizi genişletme sürecinde olduğumuzu ve bunu sıkıntısını duyduğumuzu söylüyor. 

"Şimdi size müthiş bir sır vereceğim: Egonuzu dönüştürdüğünüz ölçüde zekanız da artar!

Evet yanlış okumadınız. Egonun baskıladığı alanlar azaldıkça orijinalliğimiz devreye girer ve beynimizin kapasitesi yükselir. Işık çağı çocukları bu yüzden mi daha zeki acaba?"

Yazar kendimizi diğer insanlardan ayrıksı hissedebileceğimizden bahsediyor. Bunun zannettiğimiz gibi bir problem olmadığını, sebebinin ise bizim boyutumuzun değişmiş olmasından kaynaklandığını ve spiritüel anlamda bir geçiş döneminde olduğumuzu vurguluyor. Geçiş döneminde ise sevgiye odaklanmamızın bu dönemi rahat geçirmemiz için gerekli olduğunu söylüyor.

İndigo ve kristal bilincinden bahsediyor. Çoğumuz ingido çağında doğmuşuz ve burada özelliklerimizi okuyarak farkındalık yaşadım. Kristal çağı çocuklarından olmasak bile onlardan etkilendiğimizi farkettim.

Kitapta faydalanabileceğimiz birçok bölüm var, altını çizdiğim çok yer var ve hepsini buraya taşımam mümkün değil tabii ki. Ama hayatta, özellikle son yıllarda zorlandığımız konularda farkındalık yaratmak ve bunları çözebilmek adına güzel bir kitap, okumanızı tavsiye ediyorum.

8 yorum:

  1. Güzel bir kitaba benziyor. Tanıtım için teşekkürler...Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Konusu ilginç. Bahsettiğin konuları daha önce hiç okumadım. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bana da ilginç geldi. Kişisel gelişim kitabı yorumladığını ben de hatırlamıyorum. Bu kitap kişisel gelişime biraz da spiritüel pencereden bakıyor :)

      Sil
  3. Güzel bir tanıtım olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba...Spiritüel pencereden kişisel gelişim kitabı oldukça ilginç.Yeni neslin farklı bir zekaya sahip olduğunu duymuştum. Sanırım bu konuda da bilgiler var.Okuma listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil