23 Nisan 2018 Pazartesi

Çekilişimizin Kazananı

Merhabalar, çekilişimiz sonuçlandı. Katılım az olsa da en azından kazanma şansı bakımından avantajlı oldu. Çok teşekkür ediyorum, katılımınız benim için önemli ve çok değerliydi. Kazanan arkadaşımız:



BEYDA'NIN KİTAPLIĞI



Rüheyda hanımı tebrik ediyor, katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum. Çekiliş nasıl yapıldı diye merak ediyorsanız, herkese bir numara verip kağıtlara yazdım, katladım ve karıştırdım. Bizde misafir olan teyzem çekti.

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız da hepimize kutlu olsun. Sevgiler ❤

5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim. Hiç şansı olmayan biri olarak ilk kez bir çekiliş kazandım. Tekrar çok teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı ve mutlu günlerde okunsun. Şansınız varmış öyle düşünmeyin :)) Tebrikler, sevgiler :)

      Sil
  2. Bloğumda yazdım. Tekrar çok teşekkürler :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2018/05/yeni-yaz-blogundan-kazandklarm.html

    YanıtlaSil