26 Nisan 2018 Perşembe

Aramızdaki Sözler Filmi

Uçakla seyahat ederken yukarıdan şehri, sonra köyleri ve tarım alanlarını, bunları da geçtikten sonra devasa karlı dağları görürüz. Kar tertemiz ve ayak basılmamış, dağlar devasa boyutta ve yamaçları çok keskindir. Gökyüzünde olduğumuz sürece bundan sonra genelde bu manzarayı izleriz. Böylece dünyanın bilinmeyen köşelerini ve büyüklüğünü algılamaya başlarız ve hayran kalırız. 

İşte böyle sarp bir dağ yamacına kahramanlarımızın uçağı düşüyor. İki kişilik bir uçak ve pilot seyir halindeyken felç geçiriyor. Ben (Idris Elba) ve Alex (Kate Winslet) uçak enkazından sağ salim çıkıyor ve tabiki telefon sinyal almıyor.


Bundan sonrasında, verdikleri inanılmaz bir yaşam mücadelesini izliyoruz. Ben, doktor olduğu için Alex'in hayatını kurtarmakla bayağı uğraşıyor. Birbirini hiç tanımayan iki insanın zor şartlarda nasıl yakınlaştıklarını görüyoruz ki bunu tahmin etmek zor değil. Ben'in küçük bir çocuğun ameliyatına, Alex'in ise kendi düğününe yetişmek için bu uçağı kiraladığını da söyleyeyim, bu, konunun işlenişini ilginçleştiriyor. 

Ben doğal yaşamı, dağları ve dağlarda yürümeyi çok sevdiğim için manzaralara da hayran vaziyette izledim. Çok fazla film izlemem, pek sabredemem ama bu size gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir film. Umarım çok anlatıp tadını kaçırmamışımdır :) İzlemeyi düşünenlere iyi seyirler...

5 yorum:

  1. Bloglarda yorumlarını beğendiğim kitap ve filmleri telefonuma not alırım ama hangi blogdan olduğunu not almıyorum, dolayısıyla unutuyorum. Az önce göz attım, bu filmi Arif bey'in blogunda okuyup merak etmişim. Kendisinin film yorumu yazısını okumak isterseniz: https://arifozturkk.blogspot.com.tr/2018/04/3-film-birden.html
    Tavsiyesi için teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir filme benziyor. Emeğinize sağlık. Mutlaka izleyeceğim.

    YanıtlaSil