6 Temmuz 2017 Perşembe

Galaksinin Koruyucuları -1

Merhabalar :)

Bu filmin 2.si bu yıl vizyona girdi ve şu anda internette dolaşıyor. Ben önce 2014 yapımı 1. bölümü izleyeyim dedim ve az önce bittirdikten sonra onun yorumuyla karşınızdayım... 


Uzay bilimleri ve teknolojileri bölümü'nde doktora yapıp bu filmi izlemeden olmazdı. Sonuçta bir uzay filmi. İşimin bir parçası sayılır dermişim, gün içinde film izlemeye bahaneler buluyorum ama insanın kafasını dinlendiriyor, iyi oluyor gerçekten.

Film bayağı aksiyonlu geçiyor, sıkılmanıza imkan vermiyor. Uzaylılar tarafından kaçırılan bir çocukla birlikte uzayda gelişen olaylara dahil oluyorsunuz. Yıldız Savaşları'nda olduğu gibi galaksiyi ele geçirmek isteyen karanlık güçler var ve bunlarla yukarıda resimlerini gördüğünüz kahramanlarımız savaşıyor. Nasıl biraraya geldiklerinin işlenmesi ile başlıyor hikaye. Kopuk kopuk anlatıyorum ki izlerseniz parçaları siz tamamlayın. İzleyin ancak Yıldız Savaşları'ndaki tadı beklemeyin. Diğer yandan koruyuculardan Kunduz ve Ağaç Adam oldukça renkli karakterler, ben onları çok sevdim.

Sıkıntınızı giderecek, çerezlik bir film.Yazın uzun, durgun saatlerinden çıkıp biraz hareketli bir şeyler olsun yanı başınızda ama sanal olsun istiyorsanız şans verebilirsiniz. İkinciyi de izleyeceğim yakında elbette. Filmi izlediğim bağlantıyı da paylaşmak istiyorum, çünkü biraz uğraştım bulmak için. 

 http://izleorg.org/galaksinin-koruyuculari-turkce-dublaj-full-hd-izle.html

İzlemeyi düşünenlere iyi seyirler!

3 yorum:

  1. İkinci film de çok zevkli, çerezlik ama müzik seçimlerini çok seviyorum bu iki filmin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunun müzikleri çok hoştu gerçekten. Fırsat bulunca izleyeceğim 2.sini de :)

      Sil
  2. Evet ya bence de ağaç adam harika. Son kısımda onun küçük hali çok şirindi. Karakterler eğlenceli gerçekten. Ben de yakinda 2.sini izlerim inşallah :))

    YanıtlaSil