7 Temmuz 2017 Cuma

Un po 'di musica popolare Italiana

Yani "Birazcık İtalyan halk müziği"  :)

Dün akşam 2. Kaleiçi Old Town Festivali'ne gittim. Birlikte gitmek üzere sözleştiğim bir arkadaşım gelmedi, diğeriyle de şans eseri orada görüştük. Bir arkadaşı şehre ziyarete geldiği için O'nunla program yapmış. Sorun olmadı, tanıştık... Ben zaten tek başıma hareket etmeyi severim, konser alanında oturacak yerler de konserin başında boşaldı, rahat rahat izledim. İtiraf etmeliyim ki yakışıklı İtalyanlar göreceğimi ummuştum oysa grup üyeleri yaşlıydı :))

Gecenin sıradışı tarafı ilk defa canlı İtalyan Halk Müziği dinlemem oldu. Size de bir parça bu müziği dinletmek istiyorum:




Sevgiler ❤️

2 yorum:

  1. Ay hepaimi güzel olurrr ya :) hepsine ayri ayri bayildimm. Ellerinize saglk 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Biraz İtalya havası esti Antalya'da. Değişik birşeyler görmek, duymak her zaman güzeldir ;)

      Sil